خبرگزاری کار ایران

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی مطرح شد؛

هیچ احدی حق اظهارنظر درباره رابطه با آمریکا را ندارد

کد خبر : ۵۸۱۴۷

هر کس در مخیله خود مذاکره و ایجاد رابطه با پست فطرت جهان را داشته باشد بداند که نه تنها خود را به ورطه نابودی می کشاند بلکه تاریخ انقلاب اسلامی این را به اثبات رسانده است که خود و گفتمان خود را برای سالیان متمادی در مقابل چشم ملت آگاه ایران بی ارزش می کند.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) با انتشار بیانیه‌ای، به نکاتی پیرامون فرامین ارزشمند و شعار امسال که حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) با انتشار بیانیه ای، به نکاتی پیرامون فرامین ارزشمند و شعار امسال که حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، اشاره کرد.

در ابتدای این بیانیه آمده است: شنیدن سخنان دلنشین، شجاعانه و انقلابی رهبر معظم انقلاب همچون سابق مرحمی بر دلهای جریحه دار از برخی حوادث و ظلم های روزگار از سوی دنیاطلبان و آزمندان و نان به نرخ روز خوران دوران بود. نکات ارزشمند و راهگشا و تعیین کننده خط و طریقت و سلوک همه در این سخنرانی به خوبی هویدا بود.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) در بیانیه خود در راستای فرامین ارزشمند و شعار امسال که حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، به ارائه نکاتی اشاره کرد:

آمریکا و ایادی کافر و صهیونیستش در جهان چونان یک خونخوار ملل برای همیشه یک دشمن حقیقی برای ملت مسلمان ایران محسوب می شود و مبارزه با این شیطان جهانی یک منش دائمی برای همه آحاد ملت بالاخص قشر دانشجو در جامعه ایران اسلامی می باشد.

این بیانیه همچنین یادآور شد: مذاکره با آمریکا به عنوان یک خط قرمز رهبری و سیاست های کلان نظام می باشد که تنها و تنها تصمیم گیری در مورد آن بر عهده شخص ولی فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای است و هیچ احدی حق اظهار نظر در این باره را نداشته و نخواهد داشت.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) با اشاره به لکه ننگ بودن مذاکره با آمریکا تصریح کرد: تزلزل و عدول از شاخصه اصلی دولتمردان که همانا ولایتمداری آنهاست در دول سابق ایران اسلامی چه سازندگی و چه اصلاحات، باعث گفت‌گو هایی با برخی دولتمردان آمریکایی شد که آن یک لکه ننگ برای سران این دولتها محسوب می شود.

قشر دانشجوی بسیجی به همه کسانی که به فکر تصاحب کرسی اجرایی کشور می باشند هشدار می دهد که هر کس در مخیله خود مذاکره و ایجاد رابطه با پست فطرت جهان را داشته باشد بداند که نه تنها خود را به ورطه نابودی می کشاند بلکه تاریخ انقلاب اسلامی این را به اثبات رسانده است که خود و گفتمان خود را برای سالیان متمادی در مقابل چشم ملت آگاه ایران بی ارزش می کند.

این بیانیه در ادامه با اشاره به ضعف های مدیریتی در حوزه اقتصاد افزود: دولت فعلی ضعف ها و کاستی هایی را در مسیر خود داشته است که مهمترین آن طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ضعف بزرگ اقتصادی و عدم برنامه ریزی بلند مدت و استراتژیک و آینده پژوهانه برای نظام اقتصادی می باشد این ضعف مدیریت اقتصادی در کنار دیگر ضعف های اجرایی موجبات موثر شدن تحریم ها در کشور گشته است. قشر آگاه و بیدار دانشجو نسبت به برطرف نمودن این ضعف ها در ماههای پایانی دولت دهم تاکید شدیدی دارد.

این بیانیه در ادامه تصریح می‌کند: در فعالیت های بدون تدبیر دولتهای سابق بر دولت فعلی را هم نباید مورد اغماض قرار دهیم که اگر زیربنای اقتصاد ما در دوره تکنوکراتها و اصلاحات اسلامی بسته می شد و از هر روشی برای جبران کمبود اقتصادی استفاده نمی کردند و فرموده رهبری که مسرانه تقاضای جداسازی اقتصاد از نفت را داشتند را عمل می نمودند قطعاً آسیب ها کمتر می شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) با اشاره به اینکه شکوه و عظمت حضور ملت در انتخابات را جزء اهداف اساسی خود در عرصه حماسه سیاسی می داند می‌افزاید: قشر دانشجو به عنوان قشری که همیشه در منظر مقام معظم رهبری به عنوان قشری آگاه و فهیم یاد شده است، وظیفه روشنگری و ارائه شاخص های اساسی و اسلامی یک کاندیدا را در اذهان عموم بر عهده می گیرد.

این تشکل دانشجویی در پایان بیانیه خود خاطرنشان کرد: از خدای منان برای رهبر معظم انقلاب و آحاد ملت در این سال جدید آرزوی سلامتی و سربلندی داریم و امیدواریم که همه مسئولان و ملت شریف ایران در راستای تحقق شعار امسال مجدانه کوشا باشند تا بیش از این شرمنده روی مبارک مقام معظم رهبری نشویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز