خبرگزاری کار ایران

قائم مقام حزب حامیان ولایت:

آمریکا نیازمند مذاکره با ایران است

کد خبر : ۴۷۴۳۲

آمریکا تنها با تغییر در ذهنیت مردم ایران گفتار خود و کردارش می‌تواند حرف خود را اثبات کند و در صورت رعایت این تغییرات، ایران هیچ مشکلی برای مذاکره نخواهد داشت.

ایلنا: قائم مقام حزب حامیان ولایت گفت: ایران یک فعال مهم در منطقه است و آمریکا برای حفظ منافع خودش نیازمند مذاکره با ایران است ولی این امر تا زمانی که آمریکا خطاهای خود را جبران نکرده است محقق نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم ممی‌پور در دفتر حزب حامیان ولایت درباره بحث مذاکره ایران و آمریکا گفت: این بحث امروز به یک موضوع داغ تبدیل شده است تا جایی که بعضی از مسئولان مدعی شده‌اند که باید با بصیرت به این موضوع توجه شود.

قائم مقام دبیرکل حزب حامیان ولایت ادامه داد: برای هرگونه مذاکره‌ای با آمریکا باید سه تغییر شکل بگیرد، آمریکا درگام اول باید هرگونه سو ذهنیت ناشی از عملکرد خود را تغییر دهد، چراکه مردم ایران اقدامات آمریکا را در طول ۳۰ سال اخیر فراموش نخواهند کرد.

وی با اشاره به ارائه بحث‌ها و تبلیغات آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: آمریکا در ۳۰ سال اخیر تلاش زیادی برای ایجاد ایران هراسی و اسلام هراسی در منطقه داشته است و همواره در تلاش بوده تا ایران را یک کشور تروریست در منطقه عنوان کند.

ممی‌پور با بیان اینکه آمریکا می‌بایست بر رفتار خود تغییر موضع بدهد، افزود: آمریکا هیچ‌گاه به حقوق ایران پایبند نبوده و همچنین با پرداختن به جنگهایی در منطقه همواره حقوق بشر را نقض کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا تنها با تغییر در ذهنیت مردم ایران گفتار خود و کردارش می‌تواند حرف خود را اثبات کند و در صورت رعایت این تغییرات، ایران هیچ مشکلی برای مذاکره نخواهد داشت.

قائم مقام دبیرکل حزب حامیان ولایت با تاکید بر اینکه آمریکا نیازمند ایران است، خاطرنشان کرد: ایران یک فعال مهم در منطقه است و آمریکا برای حفظ منافع خودش نیازمند مذاکره با ایران است ولی این امر تا زمانی که آمریکا خطاهای خود را جبران نکرده است محقق نمی‌شود.

ممی‌پور به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: با وجود مقام هجمه‌های سیاسی و تبلیغات سو علیه ایران مردم ایران وحدت خود را بار دیگر ثابت کردند.

وی ادامه داد: راهپیمایی امسال پیام متفاوتی داشت و مردم اثبات کردند که بحث نظام و جمهوری اسلامی از اشخاص جداست؛ در روزهای اخیر شاهد اتفاقات تلخی بودیم که تنها موجب شادی دشمنان شده بود و بسیاری مدعی بودند که اختلافات داخلی در حال شکل گرفتن است.

قائم مقام دبیرکل حزب حامیان ولایت با بیان اینکه مسئولان باید پاسخ گوی وحدت و ثبات مردم باشند، افزود: مسئولان به خاطر اسلام و حکومت جمهوری اسلامی و برای مردمی که با تمام وجود در راهپیمایی حاضر شدند سنجیده عمل کنند.

ممی‌پور درباره حضور کاندیداهای مختلف در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: مردم باید فردی که پیرو آرمان‌های امام و تابع جمهوری اسلامی باشد انتخاب کنند و بدانند که این انتخابات باید عاری از هرگونه تعصب و سلیقه صورت بگیرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز