خبرگزاری کار ایران

پایان نقل و انتقالات در صبا؛

۶ بازیکن آمدند، ۶ نفر رفتند / کاپیتان صبا در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۷۲۶

مهدی‌زاده به پیکان رفت، بیات راهی استقلال صنعتی خوزستان شد تا مجددا شاگرد عبدالله ویسی شود و احمدی نیز به نفت مسجد سلیمان پیوست.

پرونده نقل و انتقالات تیم فوتبال صبای‌قم با جدایی شش نفر و جذب شش بازیکن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ چهاردهم فوتبال باشگاه‌های کشور، سید احمد مهدی‌زاده، محسن بیات، قاسم گرامی، عباس قادیان و بهرام احمدی از صبای‌قم جدا شدند که مهدی‌زاده به پیکان رفت، بیات راهی استقلال صنعتی خوزستان شد تا مجددا شاگرد عبدالله ویسی شود و احمدی نیز به نفت مسجد سلیمان پیوست.

محمد برجلو نیز که گفته میشد قرارداد خود را با صبایی‌ها فسخ خواهد کرد، تا این لحظه این کار را انجام نداده و باید دید سرنوشت او و باشگاه صبا به کجا خواهد رسید.

تیم فوتبال صبا برای جایگزین کردن جدا شده‌های خود، ابتدا سعید مهدی‌پور را از گسترش فولاد تبریز و محمد حیدری را از ملوان به خدمت گرفت و پس از آن با محمد اوسانی از استقلال صنعتی خوزستان، قاسم اکبری از نفت آبادان، یوسف چاخواش‌ویلی از اسپارتاکی گرجستان و همچنین جواد کاظمیان بازیکن فصل گذشته تراکتورسازی به توافق رسید.

احمد نعمت‌الهی و آرمین طلایی‌منش نیز که با صبا قرارداد داخلی بسته بودند و در تمرینات این تیم شرکت می‌کردند، نتوانستند نظر مثبت تارتار را جلب کنند و در لیست نیم‌فصل دوم صبا قرار نگرفتند.

همچنین حسین پاشایی و حسین اینانلو نیز به ترتیب به عنوان مربی و مربی دروازه‌بان‌ها به کادرفنی تیم فوتبال صبا اضافه شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز