خبرگزاری کار ایران

امروز به تمرینات استقلال باز می‌گردم؛

فخرالدینی: خط خوردنم از تیم‌ملی دلیل‌فنی نداشت / کی‌روش از انتقاد خوشش نمی‌آید!

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۵۸۱

از شنبه نیز تمرینات ما به ۲ جلسه در روز افزایش پیدا کرده و مجددا در حال بدنسازی هستیم تا با قدرت در دور برگشت لیگ حاضر شویم.

مدافع هافبک استقلال معتقد است به دلیل مصاحبه‌های انتقادی به تیم ملی دعوت نشده و می‌گوید دلیل عدم دعوت وی چیزی جز مسائل فنی است.

به گزارش ایلنا، میلاد فخرالدینی درباره شروع دور جدید تمرینات تیم‌فوتبال‌استقلال گفت تمرینات خوبی را شروع کرده‌ایم و طبق‌برنامه تهیه‌شده توسط کادر فنی در حال پیشرفت هستیم. از شنبه نیز تمرینات ما به ۲ جلسه در روز افزایش پیدا کرده و مجددا در حال بدنسازی هستیم تا با قدرت در دور برگشت لیگ حاضر شویم.

مدافع هافبک استقلال درباره عملکرد استقلال در نیم فصل اول لیگ برتر افزود: نیم فصل بدی نداشتیم. در ابتدای مسابقات توانستیم نتایج‌خوبی کسب کنیم و امتیازات را خوب جمع کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم روند خوب خود را در بازی‌های پایانی ادامه دهیم. نیم‌فصل دوم نیز باید در ابتدای بازی‌ها مانند نیم فصل‌اول امتیازات را جمع‌آوری کنیم و در بازی‌های پایانی نیز با ارائه بازی‌های‌خوب امتیازات لازم را جمع آوری کنیم.

فخرالدینی در باره عدم‌دعوت به تیم‌ملی برای جام‌ملت‌های آسیا تصریح کرد: من به دلیل اینکه بعد از جام‌جهانی مصاحبه کردم مورد غضب کی‌روش قرار گرفتم و مطمئن هستم دلیل اصلی عدم دعوت من همین موضوع است. کی‌روش از انتقاد خوشش نمی‌آید و دوست دارد فقط از او تعریف و تمجید شود. مطمئن هستم دلیل‌اصلی عدم دعوت من به تیم‌ملی همین موضوع است و دلیل‌فنی برای حضور نداشتن من در استرالیا وجود ندارد.

وی در پایان درباره مصدومیتش گفت: مشکل خاصی نیست و طی چند روز گذشته مراحل‌درمانی خود را انجام دادم و از عصر امروز در تمرین استقلال حاضر خواهم شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز