خبرگزاری کار ایران

هافبک آبی‌ها از پرواز ۲۶۱۵ می گوید؛

خرسندنیا: سریال بدبیاری‌های استقلال تمام می‌شود / مرگ دست خداست

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۷۸۹

چند ماه پیش به استقلال پیوستم، اما لحظه‌ای در این تیم احساس غربت نکردم. انگار سال‌هاست با پیراهن آبی به میدان می‌روم.

آخرین دیدار استقلال تهران پیش از تعطیلات نیم‌فصل برابر هم‌نام خوزستانی‌اش با تساوی پرگل ۴ بر ۴ به پایان رسید تا شاگردان قلعه‌نویی در روزی که می‌توانستند با کسب ۳ امتیاز خود را به صدرنشینان لیگ بچسبانند، باز هم نتوانند برتری‌شان را حفظ کنند و این بار پیروزی را با تساوی برابر میزبان عوض کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، البته این پایان بدبیاری استقلالی‌های نبود. هواپیمای هواپیمایی شرکت نفت به شماره پرواز ۲۶۱۵ که کاروان استقلال را از اهواز به تهران آورد، دچار نقص فنی شد و به دلیل باز نشدن یکی از چرخ‌هایش ۴۵ دقیقه دیرتر در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست.

محمدرضا خرسندنیا که در دیدار آبی‌های تهران و اهواز در پست هافبک دفاعی، جانشین تیموریان، هافبک جدایی طلب استقلال شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا دلیل از دست رفتن برتری استقلال در دیدارهای اخیر را بدشانسی دانست. وی درباره اتفاقی که برای پرواز استقلال از اهواز به تهران هم توضیحاتی داد.

استقلال در یک بازی عجیب برابر آبی‌های خوزستان به تساوی پرگل رسید. چرا باز هم نتوانستید برنده شوید؟
بله، می‌توانستیم برنده باشیم و شایسته برد هم بودیم، اما باز هم بدشانسی آوردیم. به هر حال فوتبال این چیزها را دارد. اتفاقات این بازی هم ادامه سریال بدبیاری‌های ما بود، اما من به این تیم خیلی خوش‌بینم و بدون شک در نیم‌فصل دوم اتفاقات دیگری برای ما می‌افتد.

اما استقلال در بازی‌های اخیر گل‌های مشابهی، روی ارسال‌های بلند دریافت می‌کند و به نظر می‌رسد برتری‌اش را اتفاقی از دست نمی‌دهد.
نه این حرف را قبول ندارم. ما واقعاَ بدشانسی می‌آوریم. در اهواز هم به سختی گل می‌زدیم و به راحتی گل می‌خوردیم. استقلال کادر فنی کاربلدی دارد که در رإس آن مربی بزرگی مثل امیر قلعه‌نویی تیم را هدایت می‌کند. فکر نمی‌کنم کسی از اهالی فوتبال با رزومه او آشنا نباشد. کادر فنی مدام روی نقاط ضعف استقلال کار می‌کند. ما تمرین‌های یکسانی هم انجام نمی‌دهیم و همه در استقلال می‌کوشند این نقاط ضعف را ترمیم کنند.

اشتباه های فردی این روزها بلای جان استقلال شده، دلیل اینکه برخی بازیکنان نمی‌توانند با کیفیت مطلوب در این تیم بازی کنند، چیست؟
ببینید استقلال مجموعه‌ای از بهترین بازیکنان ایران را دارد. در هر یک از خطوط دفاعی، میانی و حمله بازیکنان با کیفیت و مطرحی در تیم ما توپ می‌زنند. همچنین استرس زیادی روی بازیکنان استقلال است که این موضوع هم بار منفی زیادی برای ما داشته و فکر می‌کنم یکی از دلایلی که گل‌های آسانی دریافت می‌کنیم، همین فشارهاست. شک ندارم این روزها می‌گذرد.

حالا فاصله استقلال با صدر جدول به ۵ امتیاز رسید. این کار را برای تیم سخت نمی‌کند؟
وضعیت استقلال در نیم فصل دوم متفاوت است. ما در اکثر دیدارهای حساس میزبانی هستیم. تراکتورسازی، سپاهان و نفت باید در آزادی به مصاف ما بیایند و بدون شک با حضور تماشاگران پرشور استقلال، کار بسیار سختی دارند. از طرفی در فرصتی که تا از سرگیری مجدد بازی‌های لیگ باقی مانده، مشکلات‌ خود را حل می‌کنیم. همانطور که گفتم به موفقیت استقلال خیلی خوش‌بینم.

در اهواز باز هم در پست تخصصی‌ات به میدان رفتی و جانشین بازیکنی مثل آندو شدی. از بازی ات رضایت داشتی؟
البته در این‌باره باید مربیان و کارشناسان نظر بدهند. البته نخستین باری نبود که در پست هافبک دفاعی به زمین می‌رفتم. من مقابل ذوب‌آهن و صبا هم در پست تخصصی‌ام بازی کردم.

خودت دوست داری در خط دفاعی بازی کنی یا هافبک باشی؟
خب پست تخصصی من هافبک دفاعی است و طبیعی است که دوست داشته باشم در خط میانی بازی کنم، اما برای کمک به استقلال هر جا لازم باشد حاضر می‌شوم. همانطور که اول فصل با مصدومیت امیرحسین و حنیف در خط دفاع انجام وظیفه کردم. به هر حال موفقیت استقلال از همه چیز مهم‌تر است و هرچه امیر قلعه‌نویی صلاح بداند با رضایت کامل قبول می‌کنم.

شایعه شده صمیمیت زیادی بین هم‌تیمی‌هایت وجود ندارد و یکی از دلایل نتیجه نگرفتن استقلال همین موضوع است. این را تایید می‌کنی؟
نمی‌دانم چه کسانی این حرف‌ها را می‌زنند، اما باید بگویم هرگز چنین چیزی را در استقلال ندیدم. رفاقت و صمیمیتی که در تیم ما وجود دارد، شاید خیلی جاها نباشد و این را هم مدیون امیرخان هستیم. برای نمونه من چند ماه پیش به استقلال پیوستم، اما لحظه‌ای در این تیم احساس غربت نکردم. انگار سال‌هاست با پیراهن آبی به میدان می‌روم. نه این حرف‌ها به هیچ‌وجه صحت ندارند.

هواپیمایی که بازیکنان استقلال را به تهران آورد، دچار نقص فنی شد و از این موضوع حسابی ترسیده‌ای!
(باخنده)؛ نه اولاَ که مرگ و زندگی دست خداست. ثانیاَ وقتی به تهران رسیدیم، به ما اعلام شد یکی از چرخ‌های جلو باز نمی‌شود و ۴۵ دقیقه دیرتر فرود آمدیم. البته بابت این نقص و تاخیر هم از ما عذرخواهی شد. هر چه بود به خیر گذشت و خداراشکر که اتفاقی رخ نداد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز