خبرگزاری کار ایران

این حاشیه‌سازی‌ها برای دربی است؛

درخشان: روحم از لیست مازاد خبر ندارد / می‌خواهند تمرکز و روحیه ما را خراب کنند

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۵۹۳

تیم ما تازه راه افتاده است. ما بازی‌های مهمی در پیش داریم و می‌خواهیم خودمان را درجدول بالا بکشیم. حالا در این شرایط و در حالی که به بازی دربی نزدیک می‌شویم چنین حاشیه‌هایی درست می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حالی که به دربی نزدیک می‌شویم برای ما حاشیه سازی می‌کنند و از لیست مازاد خبر می‌دهند که روحم از آن خبر ندارد.

به گزارش ایلنا، حمید درخشان در واکنش به انتشار اخبار مربوط به فهرست مازاد پرسپولیس اظهار داشت: نمی‌دانم مساله‌ای که هنوز به ذهن خود من نرسیده است و روحم از آن خبر ندارد با چه هدفی در این مقطع زمانی منتشر می‌شود؟! انتشار اخباری که تاثیر مشخصی روی تیم‌ها دارد در حالی که اتفاق نیفتاده است، معنای مشخصی دارد.

وی ادامه داد: بعد از هفته‌ها که منتظر بودیم نفرات مصدوم و محروم ما برسند تا بتوانیم با دست بازتر عمل کرده و تفکرات خودمان و توانایی‌های تیم را نشان بدهیم، حالا اخباری منتشر می‌شود که تمرکز و روحیه بازیکنان ما را هدف گرفته است. در حالی فهرست مازاد منتشر می‌کنند که سه هفته به پایان نیم فصل مانده است. من هنوز به این موضوع فکر هم نکرده‌ام. ما به همه نفرات مان نیاز داریم و اگر می‌خواهیم بازیکن جدید بگیریم برای این است که کمبود نفر داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم ما تازه راه افتاده است. ما بازی‌های مهمی در پیش داریم و می‌خواهیم خودمان را در جدول بالا بکشیم. حالا در این شرایط و در حالی که به بازی دربی نزدیک می‌شویم چنین حاشیه‌هایی درست می‌شود که اصلا صحت ندارد. البته ما از باشگاه خواسته‌ایم در این ارتباط پیگیری‌های لازم را انجام بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز