خبرگزاری کار ایران

نفت به دنبال جبران ناکامی‌هاست؛

فخرالدینی: درگیری با قاضی، لطمه‌ای به روابط ما نمی‌زند

asdasd
کد خبر : ۲۰۰۴۴۶

همه بازی‌ها در لیگ سخت است. تمامی تیم‌ها قدرتمند هستند و بازیکنان خوبی دارند و فاصله بین تیم‌ها به قدری نیست که بتوان آنها را ضعیف نامید.

هافبک استقلال می‌گوید شایعات درگیری با قاضی، لطمه‌ای به روابط وی با این مهاجم نخواهد گذاشت.

میلاد فخرالدینی درباره شرایط بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: بازی بسیار سختی را پیش روی داریم. از این دیدار فقط برد می خواهیم تا صدر نشینی خود را ادامه دهیم. نفت تیم سخت کوشی است و می‌خواهد ناکامی‌های خود را جبران کند. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب برنده از زمین خارج شویم.

مدافع هافبک استقلال درخصوص شرایط خودش عنوان کرد: مشکل مصدومیتم برطرف شده و دیگر با درد بازی و تمرین نمی‌کنم و در شرایط خوبی دارم. امیدوارم بتوانم روز به روز بیشتر در ترکیب استقلال با دیگر بازیکنان هماهنگ شوم و جواب اعتماد امیر قلعه‌نویی و دیگر اعضای کادر فنی را به نحو احسن بدهم.

فخرالدینی درخصوص شایعه درگیری‌اش با محمد قاضی بیان کرد: قاضی دوست خوب و صمیمی من است. چه در داخل و چه در خارج از زمین با یک دیگر رفاقت داریم، اما در آن لحظه به دلیل اینکه می‌خواستم قاضی را صدا کنم تا تولد کریمیان را تبریک بگوید به نظر آمد که درگیر شده‌ایم. این شایعات مطمئنا به رابطه من و محمد قاضی لطمه وارد نخواهد کرد.

وی در پاسخ به این موضوع که استقلال هنوز بازی سختی انجام نداده، گفت: همه بازی‌ها در لیگ سخت است. تمامی تیم‌ها قدرتمند هستند و بازیکنان خوبی دارند و فاصله بین تیم‌ها به قدری نیست که بتوان آنها را ضعیف نامید.

فخرالدینی در پایان و درباره فشردگی بازی‌های لیگ گفت: مطمئناً این سطح از فشردگی باعثپایین آمدن سطح کیفی بازی‌ها می‌شود و چون وقت مناسبی برای ریکاوری نداریم میزان مصدومیت‌ها نیز بالا می‌رود. امیدوارم استراحت بین بازی‌ها بیشتر شود تا بتوانیم با تمام توان و با کیفیت مطلوبی در مسابقات شرکت کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز