خبرگزاری کار ایران

هفته‌پنجم لیگ‌برتر فوتبال؛

توقف دایی در مرز مرزبان / پرسپولیس همچنان در بحران / شکست قوها مقابل راه‌آهن

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۶۷۱

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نماینده مشهد هم نتوانست به پیروزی برسد تا سایه بحران همچنان بر باشگاه سرخ‌ها سنگیین کند.

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل نماینده مشهد هم نتوانست به پیروزی برسد تا سایه بحران همچنان بر باشگاه سرخ‌ها سنگیین کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در دومین روز از هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۹:۱۰ با قضاوت علیرضا فغانی تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده مشهد بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید تا دایی و تیمش همچنان در شرایط بحرانی قرار داشته باشند و این بازی خانگی نیز نتوانست آنها را از بحران خارج کند.

گلزن نیمه نخست این دیدار میلاد غریبی - بازیکن سابق پرسپولیس - بود که در دقیقه ۳۸ بر روی توپ برگشتی از ضربه ایستگاهی در موقعیتی مشکوک به آفساید موفق شد نیلسون را تسلیم کند تا تیمش را برنده به رختکن بفرستد.

در نیمه دوم حملات سرخ‌پوشان برای جبران گل دریافتی بیشتر شد، ولی دفاع هوشمندانه شاگردان مرزبان اجازه باز شدن دروازه را به میزبان نمی‌داد تا اینکه در دقیقه ۷۶ بر روی خطای مدافعان پدیده در درون محوطه‌جریمه فغانی سوتش را به نشانه‌ی اعلام پنالتی برای سرخ‌پوشان به صدا درآورد و محمد عباس‌زاده پشت ضربه پنالتی قرار گرفت که توپ را برخلاف حرکت روشنگر به تور دروازه پدیده دوخت تا بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه باز هم شاگردان دایی بر توپ و میدان مسلط بودند و ارسال‌ها و همچنین پرتاب‌های حسینی تازه‌وارد و ماهینی از دو سوی میدان نیز راه‌گشا نبود و دفاع منسجم بازیکنان پدیده اجازه نداد شاگردان‌دایی گل پیروزی‌بخش خود را به ثمر برسانند تا در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد. اگرچه دایی در این دیدار از اومانای کاستاریکایی بهره برد ولی باز هم این تیم گل خورد تا نشان دهد مشکل پرسپولیس مهره‌ها نیستند و اشکال این تیم در دفاع تیمی است که دروازه سرخ‌ها تاکنون ۶ بار در ۵ بازی باز شده است.

همچنین در این دیدار علیرضا فغانی به محمد نژاد‌مهدی، ایگور پراهیچ و وحید عسگری از پدیده و علیرضا نورمحمدی از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. با این نتیجه پدیده با ۹ امتیاز در همان جایگاه پنجم باقی ماند و پرسپولیس با ۵ امتیاز در جایگاه دوازدهم دهم جای گرفت.

در دیگر دیدار همزمان نیز راه‌آهن در ورزشگاه تختی موفق شد یک بر صفر ملوانان انزلی را از پیش رو بردارد. محمد غلامی در دقیقه ۶ تک‌گل شاگردان استیلی را به ثمر رساند تا این تیم برنده از زمین مسابقه خارج شود و لوکوموتیورانان ۳ امتیاز شیرین را از قوها بگیرند. با این نتیجه راه‌آهن با ۷ امتیاز به جایگاه هشتم صعود کرد و ملوان نیز با همان ۵ امتیاز در جایگاه یازدهم جای گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز