خبرگزاری کار ایران

قرارداد پرسپولیس رسمیت دارد؛

خواجه‌وند: هیچ پیشنهادی به باشگاه نرسیده / پولادی باید به تمرینات برگردد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۹۷۲

به استناد قانون که در زمان انعقاد قرارداد حاکم بود و با توجه به مفاد مندرج در همین قرارداد که صراحت دارد هر توافقی غیر از این قرارداد که ثبت نشده باشد، رسمیت ندارد، بر اجرای آن تاکید داریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: مهرداد پولادی طبق قرارداد رسمی و ثبت شده‌ای که با باشگاه پرسپولیس دارد بازیکن پرسپولیس محسوب شده و باید با حضور در تمرینات، تیم را همراهی کند.

به گزارش ایلنا، مهدی خواجه‌وند درباره شرایط مهرداد پولادی افزود: بین باشگاه پرسپولیس و پولادی قرارداد ثبت شده‌ای وجود دارد که رسمیت داشته و قدرت اجرایی دارد. بر اساس این قرارداد وی بازیکن باشگاه است و بر همین اساس انتظار داریم با حضور در تمرینات، تیم را همراهی کنند.

وی درباره اخبار منتشر شده درباره وجود متمم قرارداد و اجازه جدایی بازیکن در صورت وجود پیشنهاد خارجی، ادامه داد: آنچه که رسمیت دارد همین قرارداد ثبت شده است. به استناد قانون که در زمان انعقاد قرارداد حاکم بود و با توجه به مفاد مندرج در همین قرارداد که صراحت دارد هر توافقی غیر از این قرارداد که ثبت نشده باشد، رسمیت ندارد، بر اجرای آن تاکید داریم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خبر می‌رسد مهرداد پولادی با یک باشگاه غیر ایرانی قرارداد منعقد کرده و آیا باشگاه با جدایی وی موافقت خواهد کرد یا نه، خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس بر اساس قرارداد فی‌مابین اقدام می‌کند و بازیکن تحت قرارداد برای جدایی رضایتنامه و برای پیوستن به باشگاه‌های خارجی از باشگاه مجوز بین‌المللی دریافت کند. تا این لحظه نیز از سوی پولادی یا سایر باشگاه‌ها هیچ پیشنهاد یا درخواستی به دست باشگاه پرسپولیس نرسیده که بخواهیم درباره آن تصمیم‌گیری یا اظهار نظر کنیم.

عضو هیأت مدیره پرسپولیس درباره آخرین وضعیت اومانا و بواتنگ تصریح کرد: در حال حاضر موضوع حضور دانیل اومانا در دستور کار قرار دارد و در مرحله بعد بواتنگ قرار می‌گیرد. در مورد بازیکن کاستاریکایی هم مذاکرات خوبی انجام شده و منتظر حضور وی در تهران هستیم.

خواجه‌وند درباره اقدامات صورت گرفته در مورد پیام صادقیان افزود: با توجه به زمان ابلاغ حکم به باشگاه، در زمان تعیین شده که ۷ روز است، درخواست تجدیدنظر را برای کمیته استیناف ارسال خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز