خبرگزاری کار ایران

آیین‌نامه انضباطی به‌روزرسانی می‌شود؛

خواجه‌وند: گزارش اتفاقات‌اهواز در حال تهیه است

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۴۷۵

کمیته انضباطی پرسپولیس با دریافت گزارش اتفاقات دیدار برابر فولاد اهواز که از سوی مسئولان تیم در دست تهیه است، نسبت به تشکیل جلسه و تصمیم‌گیری اقدام خواهد کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: کمیته انضباطی پرسپولیس با دریافت گزارش اتفاقات دیدار برابر فولاد اهواز که از سوی مسئولان تیم در دست تهیه است، نسبت به تشکیل جلسه و تصمیم‌گیری اقدام خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی خواجه‌وند افزود: بحثتشکیل کمیته‌انضباطی مربوط به امروز و دیروز نمی‌شود. کمیته انضباطی بیش از این در باشگاه فعال بود که اکثر اعضای آن را نفرات حقوقدان تشکیل می‌دهند و درباره ترکیب آن تصمیم جدید اخذ نشده و در جلسه‌ای که با علیرضا رحیمی داریم، در این باره تصمیم‌گیری می‌کنیم.

وی ادامه داد: بحثحضور جدی کمیته انضباطی باشگاه در همان جلسات ابتدایی هیات‌مدیره جدید مطرح و از سوی اعضا مورد تایید قرار گرفته بود. در جلسات دوم و سوم درباره این مساله صحبت شد و مصوبه‌ای هم داشتیم. از جمله مصوبات این بود که یک کار گروه کاری متشکل از رحیمی، طاهری و اینجانب پبش‌نویس آیین‌نامه انضباطی باشگاه پرسپولیس را به‌روز شده تهیه و برای تصویب به هیات‌مدیره ارائه کنیم.

عضو حقوقدان هیات مدیره پرسپولیس خاطرنشان کرد: به این ترتیب بحثفعال‌بودن کمیته انضباطی از ابتدا مورد توجه بود، بدون تردید حضور موثر این کمیته از موارد مورد تاکید اعضای هیات مدیره بوده است. گزارش اتفاقات اهواز از سوی تیم در حال تهیه است و پس از دریافت آن، کمیته انضباطی تشکیل شده و تصمیم‌گیری خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز