خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس اتحادیه چایکاران شمال:

۱۴ میلیارد تومان از معوقات سال ۹۱ چایکاران پرداخت نشده‌ است

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۲۵

«شرکت صدرا که پیش از این قول داده بود تا همهٔ طلب چایکاران را تا ۲۲ بهمن ماه سال گذشته پرداخت کند انصراف داد و سازمان چای کشور با واگذاری حواله به کارخانه‌ها سعی در پرداخت معوقات سال ۹۱ چایکاران دارد.»

نایب رئیس اتحادیه چایکاران شمال از عدم پرداخت ۱۴ میلیارد تومان از معوقات سال ۹۱ چایکاران خبر داد.

پرویز شعبانی در این باره به ایلنا گفت: حدود ۱۴ میلیارد تومان از طلب چایکاران باقی مانده است. شرکت صدرا که پیش از این قول داده بود تا همهٔ طلب چایکاران را تا ۲۲ بهمن ماه سال گذشته پرداخت کند انصراف داد و سازمان چای کشور با واگذاری حواله به کارخانه‌ها سعی در پرداخت معوقات سال ۹۱ چایکاران دارد.

وی در ادامه با انتقاد از تصمیم عجولانه شورای اقتصاد که منجر به تشویش در میان کشاورزان و کارخانه داران شده است بیان کرد: مطابق تصمیم شورای اقتصاد، کارخانه دارانی که هزینه خرید برگ سبز چای را به صورت کامل پرداخت کنند از دولت حواله دریافت می‌کنند اما به کارخانه دارانی که از یارانه دولت برای خرید برگ سبز چای استفاده می‌کنند حواله‌ای تعلق نمی‌گیرد.

نایب رئیس اتحادیه چایکاران شمال در پایان اظهار داشت: در ازای هر یک کیلو چای خشک تولیدی در کارخانه‌ها، ۲ کیلو حواله واردات چای خشک به کارخانه داران داده می‌شود اما چون آنها توانایی ورادات چای را ندارند این حواله‌ها را به تاجران می‌فروشند و پول آن را دریافت می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز