خبرگزاری کار ایران

در سه ماهه نخست امسال؛

۲۱۰ میلیون ریال به ایتام «زهک» در سیستان‌ و‌ بلوچستان کمک شده‌ است

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۳۰

طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های ارزشمند و موفق کمیته امداد امام (ره) است که مردم ما به آن اعتقاد داشته و آن را ثابت کرده‌اند.

ایلنا: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال توسط حامیان به ایتام شهرستان زهک استان سیستان‌و‌بلوچستان کمک شده است. مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زهک گفت: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های ارزشمند و موفق کمیته امداد امام (ره) است که مردم ما به آن اعتقاد داشته و آن را ثابت کرده‌اند.

محمدرضا قنبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان اینکه بر اساس این طرح هر حامی می‌تواند سرپرستی یک یا چند یتیم را با حداقل پرداخت ماهانه ۱۰۰ هزار ریال بر عهده گیرد، اظهار کرد: در حال حاضر ۴۵۹ حامی در قالب طرح اکرام ایتام؛ بااین نهاد همکاری دارند که ۹۳۴ یتیم زیر پوشش کمیته امداد حضرت امام (ره) را در این شهرستان؛ مورد حمایت‌های مادی و معنوی خود قرار داده‌اند.

وی در ادامه به ۱۱۹۳ یتیم مورد حمایت کمیته امداد زهک اشاره کرد و ابراز داشت: در سه ماهه نخست سال جاری بیش از یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال توسط حامیان بزرگوار به ایتام عزیز کمک شده است.

قنبری با اشاره به کمکهای سخاوتمندانه حامیان ایتام در این شهرستان، افزود: طی سال گذشته ۶ میلیارد و۷۵۶میلیون و۵۵۷ هزار و۳۶۴ ریال توسط حامیان نیک اندیش به ایتام زهکی کمک شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز