خبرگزاری کار ایران

با قدرت به آمریکا می‌رویم؛

طلایی: ورزشکاران ایران زحمت حرفه‌ای می‌کشند و حمایت آماتوری می‌بینند

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۹۸

چیزی که همه را اذیت می کند اینکه در ورزش ما ورزشکاران زحمت حرفه‌ای می کشند اما حمایت از آنها زیر آماتور است/مسئولان برای بهتر شدن امکانات قول و وعده هایی داده اند که امیدوارم به آنها عمل شود.

مربی تیم ملی کشتی آزاد از بی‌توجهی مسئولان ورزش به ورزشکاران انتقاد کرد.

محمد طلایی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، به سفر تیم ملی کشتی آزاد ایران به آمریکا اشاره کرد و گفت: این تورنمنت در حضور ایران، امریکا و روسیه در مرکز شهر لس آنجلس با نیت کمک به بقای کشتی در مسابقات المپیک برگزار می شود و تیم ملی کشتی آزاد ایران نیز سعی خواهد کرد در این مسابقات یک عملکرد خوب را به جای بگذارد.

وی در رابطه با میزان آمادگی ملی‌پوشان ایران برای حضور در این تورنمنت اشاره کرد و گفت: ما از بعد المپیک لندن کار خود را در رده‌های مختلف با نیت آمادگی تیم‌های ملی و همچنین پشتوانه‌سازی در مقاطع مختلف دنبال کرده‌ایم و همواره سعی داشته ایم تیم را در حالت آماده حفظ کنیم. خوشبختانه تیم ملی کشتی آزاد از بعد المپیک در مسابقات جام مدویت، جام علی اف و جام جهانی تهران حضور داشته و خوشبختانه از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در رابطه با بحث رویارویی صادق گودرزی و جردن باروفس آمریکایی در شهر لس آنجلس اظهار کرد: این بحثی بود که در گذشته مطرح شد اما با توجه به اینکه صادق فعلا نمی‌خواهد کشتی بگیرد این موضوع هم منتفی است، البته من نشنیده بودم امریکایی ها چنین تقاضایی را مطرح کنند.

وی با اشاره به دلایل خداحافظی همیشگی صادق گودرزی از دنیای کشتی اظهار کرد: مطمئنا این موضوع دلایل زیادی دارد اما چیزی که همه را اذیت می کند اینکه در ورزش ما ورزشکاران زحمت حرفه‌ای می کشند اما حمایت از آنها زیر آماتور است. مطمئنا وقتی یک کشتی‌گیر از حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان برخوردار نشود و دائما مجبور است خودش مراقب خودش باشد به یک جایی می رسد که مجبور می شود کنار بکشد.

طلایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خداحافظی صادق گودرزی از میادین قطعی است گفت: این کشتی‌گیر از بعد المپیک دائما با تیم ملی در ارتباط بوده و بعید می دانم چنین تصمیمی گرفته باشد. من فکر می کنم صادق تحت تاثیر شرایط روانی نامطلوب و احساس خوبی که بعد از المپیک نداشت چنین تصمیمی گرفت و در آینده هم به عنوان یکی از سرمایه های تیم ایران به تیم ملی بازخواهد گشت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بعد از مسابقات دوستانه امریکا مسابقات انتخابی تیم ملی انجام خواهد شد اظهار کرد: طبق قانون همه کشتی گیران ملزم به حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی هستند و هیچ کشتی گیری حضورش در تیم ملی از پیش تعیین شده نخواهد بود.

دستیار رسول خادم در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت امکانات تیم ملی کشتی آزاد همچنان به صورت گذشته است، گفت: ما که هنوز تغییری ندیده ایم اما مسئولان قول و وعده هایی داده اند که امیدوارم به آنها عمل شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز