خبرگزاری کار ایران

به جوردن باروس فکر نمی‌کنم؛

احسان لشگری: خداحافظی‌ام را تکذیب می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۴۶۳۵۶

احسان لشگری خبر یکی از سایت‌ها دال بر خداحافظی بعد از جام جهانی تهران را تکذیب کرد.

احسان لشگری خبر یکی از سایت‌ها مبنی بر خداحافظی‌اش بعد از جام جهانی تهران را تکذیب کرد.

احسان لشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: یکی از سایت‌ها خبری را مخابره کرده که من بعد از جام جهانی کشتی نمی‌گیرم، این مطلب صحت ندارد.

وی افزود: من گفتم بعد از جام جهانی اگر شرایط چنین باشد، بسیاری از کسانی که در المپیک کشتی گرفتند دیگر کشتی نمی‌گیرند. اگر در جام جهانی شرایط تغییر نکندع ممکن است انگیزه بسیاری از کشتی‌گیران کم شود و امکان دارد خیلی از بچه‌ها کشتی نگیرند. در آن خبر به اشتباه زده شده که احسان لشگری بعد از جام جهانی خداحافظی می‌کند.

این کشتی‌گیر آرادکار وزن 84 کیلوگرم ایران در خصوص حضور در مسابقات جام جهانی عنوان داشت: جوردن باروس کشتی گیر 74 کیلویی امریکا که در المپیک با شکست گودرزی مدال طلا گرفت، تغییر وزن داده و در مسابقات جام جهانی تهران در وزن 84 کیلوگرم روی تشک می‌آید.

وی در پایان تاکید کرد: باروس از آمادگی جسمانی بالایی برخودار است و از حرکات انفجاری سود می‌برد. اگر آزاد گذاشته شود راحت به پا می‌رسد. من در مورد وی فکر نمی‌کنم، زمانی که روی تشک بروم برنامه خود را پیدا می‌کنم و کشتی می‌گیرم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز