خبرگزاری کار ایران

هیات مدیره ما خانوادگی نیست؛

مرتضایی: هیچ کمک مالی به فرش‌آرا نمی‌شود!

asdasd
کد خبر : ۹۸۰۶۰

قدرت بهادری و مجید لطیفی که فصل گذشته از فرش آرا به تیم ملی دعوت شدند در این فصل هم در ترکیب تیم فرش آرا حضور خواهند داشت.

ایلنا: سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد گفت: ۱۶ بازیکن این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال سابقه حضور در تیم‌های ملی بزرگسالان و امید را دارند.

مجید مرتضایی در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به روند آماده‌سازی این تیم افزود: فرش‌آرا از نخستین تیم‌هایی بود که برنامه آماده‌سازی خود را از مدت‌ها قبل آغاز و روند تمریناتی تیمی خود را زیر نظر کادر فنی با برنامه‌ریزی مشخص دنبال می‌کنند.

وی نبود دیدار تدارکاتی مناسب را مهم‌ترین مشکل فرش‌آرا از زمان آغاز تمرینات عنوان کرد و اظهار داشت: متاسفانه به علت آماده نبودن تیم‌های لیگ برتری و لیگ دسته یک و برگزاری مسابقات مختلف فوتسال در ماه رمضان نتوانستیم بازی دوستانه مناسبی را برای این تیم تدارک ببینیم.

سرمربی فرش‌آرا ادامه داد: البته در این مدت این تیم با برگزاری یک اردوی ۱۰ روزه در قزوین و برگزاری ۲ دیدار دوستانه با تیم منتخب قزوین که از بازیکنان لیگ برتری بهره می‌برد صاحب یک برد و یک باخت شد که در ‌‌نهایت به روند آماده‌سازی فرش‌آرا کمک شایانی کرد.

مرتضایی گفت: تیم‌های خوبی در استان بودند که می‌توانستیم با آنها دیدار تدارکاتی برگزار کنیم که متاسفانه چون اکثر بازیکنان درگیر مسابقات ماه رمضان بودند مسابقه مناسبی در این زمان برگزار نشد.

وی با اشاره به بازیکنان جذب شده فصل جدید تیم فرش‌آرا گفت: در این فصل بازیکنانی چون ایمان احمدی، علی اسدی، مسعود سعادتی، پیام احمدی و هادی محمدی به جمع ما اضافه شدند و نفراتی چون امین سالاری، علی حسینی و محمد عیدی نیز از جمع بازیکنان این تیم به صورت قرضی خارج شدند.

سرمربی فرش‌آرا افزود: از ۱۹ بازیکن تیم که قراردادشان ثبت شده ۱۶ بازیکن سابقه حضور در تیم‌های ملی بزرگسالان و امید را دارند که امیدواریم با جذب ۳ بازیکن باقی‌مانده از سهمیه این تیم بتوانیم نتایج در خور توجهی برای فصل جدید رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتسال کسب کنیم. قدرت بهادری و مجید لطیفی که فصل گذشته از فرش‌آرا به تیم ملی دعوت شدند در این فصل هم در ترکیب تیم فرش‌آرا حضور خواهند داشت.

مرتضایی زمان آغاز لیگ را چهاردهم شهریورماه عنوان کرد و گفت: ما در اولین دیدار در سالن شهید بهشتی مشهد میزبان تیم راه ساری خواهیم بود.

وی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های قبلی از روز چهارشنبه با برگزاری یک اردوی 4 روزه در بهشهر و انجام 2 دیدار تدارکاتی روند آماده‌سازی تیم خود را تا زمان آغاز بازی‌ها ادامه می‌دهیم.

مرتضایی با اشاره به مشکلات فصل گذشته تیم فرش‌آرا تصریح کرد: سال گذشته در حالیکه تا هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم به علت کمبود بازیکن نتوانستیم نتایج را تکرار کنیم و در نتیجه به میانه‌های جدول سقوط کردیم.

مرتضایی درخصوص سقف قرارداد بازیکنان این تیم گفت: من به هیچ عنوان در مسائل مالی باشگاه و نحوه قرارداد بازیکنان دخالتی نداشته‌ام و این از وظایف مالک و مدیرعامل باشگاه که پدرم است خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی که آیا هیات مدیره فرش‌آرا یک هیات مدیره خانوادگی است، گفت: هیات مدیره ما یک هیات مدیر خانوادگی نیست و از نفرات شناخته شده‌ای بهره می‌برد که در جلسات تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنند.

مرتضایی حمایت مسئولان ورزشی را در حد حمایت‌های معنوی عنوان کرد و گفت: در استان هیچ کمک مالی به باشگاه انجام نشده اما همواره مسئولان ورزشی استان در تمرینات حضور پیدا می‌کنند و از ما حمایت معنوی انجام می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز