خبرگزاری کار ایران

فوتسال جام رسانه‌ها؛

پیروزی تسنیم و فارس/ایلنا از سد فاطرنیوز گذشت

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۹۰

گل‌های خبرگزاری ایلنا مقابل فاطرنیوز را در این دیدار حسین ابوالفتحی(2 گل)، ابوذرمارکلایی(3 گل) و هادی صفایی (یک گل) به ثمر رساندند.

تیم‌های فوتسال خبرگزاری‌های تسنیم، فارس و ایلنا شب سوم از جام رسانه‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی جام رسانه‌ها که با همت خبرگزاری تسنیم و بسیج شهرداری تهران برگزار می‌شود، در جریان شب سوم تیم‌های خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فارس و خبرگزاری ایلنا بر حریفان خود غلبه کردند.

در اولین دیدار شب گذشته خبرگزاری فارس 6 بر 3 از سد سایت اقتصادآنلاین گذشت، سپس خبرگزاری ایلنا 6 بر 5 سایت فاطرنیوز را شکست داد و در آخرین دیدار خبرگزاری تسنیم با نتیجه 5 بر یک روزنامه تماشا را مغلوب کرد.

گل‌های خبرگزاری ایلنا مقابل فاطرنیوز را در این دیدار حسین ابوالفتحی(2 گل)، ابوذرمارکلایی(3 گل) و هادی صفایی به ثمر رساندند.

این رقابت‌ها امشب با برگزاری 3 دیدار پیگیری خواهد شد:

شبکه خبر – افکار نیوز، ساعت 22

ایسنا – ایرنا، ساعت 22:45

شبکه 3 - مشرق،‌ ساعت 23:30

آدرس محل برگزاری این مسابقات اتوبان رسالت، حقانی شمال، ورودی سیدخندان - جلفا، ابتدای خیابان سید جلیل کاویان غربی، بوستان بهشت مادران است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز