خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتسال؛

قدرت نمایی گیتی پسند؛ ابطحی حفاری را بیرون کشید!

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۵۳

مسابقه تیم های صبای قم و شرکت حفاری در حالی كه 3 بر 2 به نفع تیم صبا در جریان بود، نیمه تمام رها شد.

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با برتری پرگل گیتی پسند مقابل گاز خوزستان و همچنین نیمه کاره ماندن دیدار صبا با حفاری اهواز پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتسال با انجام 6 مسابقه از ساعت 16 امروز پیگیری شد و در یکی از بازی های مهم امروز تیم گیتی پسند اصفهان با نتیجه 11 بر 4 میهمان خود گاز خوزستان را بدرقه كرد. در این دیدار برای گل های گیتی پسند را احمد اسماعیل پور(2گل)،‌ افشین كاظمی، حسین طیبی، سعید تقی زاده، مهران جابرزاده، حمید یوسفی، سجاد بندی سعدی(4گل) به ثمر رساندند. 4 گل گاز خوزستان را كیانوش علاف وند، امیرشیرعلی و شهاب طالبی(2 گل) به ثمر رساندند.

همچنین مسابقه تیم های صبای قم و شرکت حفاری در حالیكه 3 بر 2 به نفع تیم صبا در جریان بود، سید مهدی ابطحی به دلیل حواشی ایجاد شده در بازی، تیمش را بیرون کشید ولی پس از مدتی با وساطت هایی که صورت گرفت دوباره به میدان مسابقه برگشتند ولی در 27 ثانیه مانده به پایان بازی ابطحی بار دیگر تیمش را بیرون کشید تا این بازی نیمه تمام رها شود.

در دیگر دیدار امروز میثاق تهران در خانه موفق شد دبیری تبریز را 3 بر 2 شکست دهد و همچنین شهرداری ساوه نیز 2 بر یک مقابل هلال احمر تبریز پیروز شد.

نتایج کامل این هفته به این شرح است:

صبای قم 3 - حفاری 2 (بازی نیمه تمام ماند)

میثاق تهران 3 - دبیری تبریز 2

شهرداری ساوه 2 - هلال احمر تبریز یک

فرش‌آرا 3 ـ شهرداری تبریز4

ارژن شیراز2 ـ شهید منصوری5

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز