خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتسال؛

پیروزی دشوار صبای قم برابر ارژن قعرنشین

asdasd
کد خبر : ۳۵۹۷۰

در پرگل ترین مسابقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال تیم صبای قم 6 بر 4 موفق شد ارژن قعرنشین را مغلوب كند و با مجموع 41 امتیاز به صدرنشینی و پیروزهای خود تداوم ببخشد.

مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال با به ثمر رسیدن 31 گل در 5 دیدار برگزار شد كه پرگل ترین پیروزی را تیم صبای قم برابر ارژن شیراز رقم زد.

به گزارش ایلنا، در پرگل ترین مسابقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال تیم صبای قم 6 بر 4 موفق شد ارژن قعرنشین را مغلوب كند و با مجموع 41 امتیاز به صدرنشینی و پیروزهای خود تداوم ببخشد.

برای تیم صبای قم اصغر حسن نژاد، محمد كوهستانی، محمد كرمانی (2گل) و علیرضا وفایی(2گل) گلزنی كردند.

تیم های شهید منصوری قرچك و گاز خوزستان برگزار كننده دیگر مسابقه امروز بودند كه به برتری6 بر صفر شهید منصوری انجامید. در این دیدار علی كیایی، میثم خیام، علی رهنما، مهدی جاوید و حمید نصیری (2گل) برای تیم شهید منصوری گلزنی كردند.

همچنین گیتی پسند تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال موفق شد 3 بر 2 میزبان خود شهرداری ساوه را شكست دهد و صاحب 37 امتیازی شود.

لازم به ذكر است، مصاف تیم های شهرداری تبریز و شركت حفاری 2 بر 2 به پایان رسید و راه ساری 4 بر یك نتیجه را به میهمان خود دبیر تبریز واگذار كرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز