خبرگزاری کار ایران

وین رونی:

امیدوارم گاسکوئین بتواند خود را از این شرایط خلاص کند

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۰۵

اگر انتقال پل گاسکوئین به منچستریونایتد در میانه دهه 1990 انجام می‌شد، او زیر نظر فرگوسن شرایط دیگری پیدا می‌کرد.

مهاجم شیاطین سرخ معتقد است شاید اگر انتقال پل گاسکوئین به منچستریونایتد در میانه دهه 1990 انجام می‌شد، او زیر نظر فرگوسن شرایط دیگری پیدا می‌کرد.

به گزارش ایلنا، وین رونی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی ممکن بود رخ بدهد اما می‌دانم سرالکس در مراقبت از بازیکنانش بهترین است و هر کاری می کند تا بازیکنانش بهترین کار را انجام بدهند. مطمئنم او حداقل تلاش می‌کرد تا به "گازا" کمک کند. واقعا حیف شد چنین اتفاقی برای او رخ داد. او قهرمان دوران کودکی من بود.

وی ادامه داد: دیدن شرایط او برای همه ناراحت کننده است. من برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم بتواند خود را از این شرایط خلاص کند. مطمئنم همه، هر طرفدار انگلیس و همه طرفداران گاسکوئین برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنند. او دوران بدی را سپری می‌کند. من تنها 14 یا 15 سال داشتم که چند باری با او تمرین کردم. برای اورتون، خرید چنین بازیکنی باور نکردنی بود. به ویژه اینکه من چند سال بازی‌های او را در تیم ملی انگلیس دنبال می‌کردم.

رونی همچنین افزود: هیچ‌وقت به آن اندازه به او نزدیک نشده بودم که بخواهم با او حرف بزنم زیرا ما در زمان‌های مختلفی تمرین می‌کردیم. اما من خیلی خوش شانس بودم 3-2 بار با تیم اول تمرین کردم. کمی خجالت می‌کشیدم اما به عنوان یک پسر بچه، تجربه فوق‌العاده‌ای برای من بود. وقتی به خانه برگشتم، به دوستانم گفتم من با پل گاسکوئین تمرین کردم. دیدن کارهایی که او با توپ انجام می‌داد، فوق‌العاده بود.

مهاجم ملی‌پوش منچستریونایتد در پایان خاطرنشان کرد: او در اورتون، آخرین روزهای دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کرد اما باز هم تاثیر زیادی در بعضی از بازی‌ها داشت. کارهایی که هر بازیکنی آرزوی آن را دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز