خبرگزاری کار ایران

حفظ کی‌روش تصمیم درستی بود؛

فداحسین مالکی: فوتبال ایران شگفتی‌ساز جام جهانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۰۳

به نظر من تمدید قرارداد کی‌روش تصمیم خوبی است و امیدوارم تاثیرگذاری‌اش در فوتبال ایران را ادامه بدهد و در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ملی فوتبال ایران نشان داد که هنوز هم در سطح اول فوتبال آسیاست.

فداحسین مالکی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: به نظرم می‌رسد با توجه به سه بازی آخر تیم ملی و شرایطی که به وجود آمد بعد از سال‌ها نشان دادیم که هنوز در سطح اول فوتبال آسیا هستیم و می توانیم اتفاقات بزرگ را رقم بزنیم. انتظارات مردم ما از فوتبال بالا و به حق است. در حال حاضر فوتبال آسیا هم از فوتبال ما انتظار خاصی دارد و باید درخشش خوبی در جام جهانی داشته باشیم.

وی افزود: مسئولان فدراسیون فوتبال ما باید مکانیزم خوبی را طراحی کنند تا تیم ملی ایران انتظارات مردم ایران و آسیا را در جام جهانی برآورده کند. شاید کسی انتظار نداشته باشد که تیم ملی ما در جام جهانی به رده های بالا برسد اما انتظار دارند که تیم ما خوب بازی کند و با تعصب خاصی مقابل حریفانش کار کند. به نظرم می رسد ایران شگفتی‌ساز جام جهانی می شود و این مساله مستلزم این است که در یک سال باقی مانده تا جام جهانی زیر ساخت ها را فراهم کنیم.

وی در مورد تمدید قرارداد کی‌روش گفت: حفظ کی‌روش تصمیم درستی بود چون ایشان مربی بزرگی است و تا اینجا خوب عمل کرده است به خصوص در بازی های اخیر که هم جانب احتیاط را رعایت کرد و هم خیلی به حاشیه نپرداخت و تمرکز داشت و نتیجه هم گرفت. به نظر من تمدید قرارداد کی‌روش تصمیم خوبی است و امیدوارم تاثیرگذاری‌اش در فوتبال ایران را ادامه بدهد و در جام جهانی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مالکی در پایان گفت: کی‌روش می‌خواهد علاوه بر تاثیرگذاری یک رقابت خوب هم با همکارانش در جام جهانی داشته باشد. حضور در جام جهانی با ایران برای کی‌روش خیلی مهم است تا خودش را جزو مربیان برتر دنیا نشان بدهد و از این بابت تمدید قرارداد او تصمیم خوبی بود اما باید ابزار در اختیارش قرار بدهند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز