خبرگزاری کار ایران

اکبر اوتی محبوب مشهدی‌ها؛

طومار هواداران ابومسلم در حمایت از میثاقیان

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۰۶

حتی اگر قرار است این تیم، امسال هم چون گذشته صعود نکند، بگذارید با میثاقیان این اتفاق بیفتد تا ثابت شود نظر هوادار سینه‌چاک ابومسلم در سرنوشت ابومسلم تاثیرگذار است.

هواداران ابومسلم با امضای طوماری خواستار حضور «اکبر میثاقیان» در این تیم شدند.

به گزارش ایلنا، جمع کثیری از طرفداران تیم فوتبال ابومسلم پس از انتشار اخباری مبنی بر سرمربیگری عباس چمنیان در این تیم، با امضای طوماری خطاب به اسماعیل وفایی مدیر این تیم از وی خواستند به هر طریقی اکبر میثاقیان را به نیمکت این تیم بازگرداند.

در متن این طومار آمده است: بدون شک تاکنون که قریب به 3 سال از حضور مداوم شما و دوستان‌ در مجموعه باشگاه ریشه‌دار و با قدمت ابومسلم می‌گذرد به نفوذ این تیم در قلب یکایک اهالی خطه امام رضا(ع) پی برده‌اید و طبیعتا دانسته‌اید حضور ابومسلم در لیگی که عنوان برتر را ندارد، درد بزرگی برای جامعه ورزش دوست خراسان است که تاکنون مرهمی بر آن نبوده...

بر کسی پوشیده نیست هدف حضرتعالی در مجموعه ابومسلم یاری رساندن برای بازگشت این تیم به سطح اول فوتبال کشور است و بر هیچ‌کس هم پوشیده نیست با وجود تلاش‌هایی که کردید و نکردید، هنوز این مهم محقق نشده است. آنچه پیداست اینکه در 3 سال گذشته ابومسلم کمترین مشکل مالی را داشته و بازیکنان به نام و سرشناسی را هم در جمع خود دیده، اما آیا کسی خواهد توانست این نظریه را بپردازد که عدم حضور یک مربی خوب و با کارنامه سد بزرگ صعود ابومسلم بوده؟!

تیم ابومسلم در مدت حضورش در لیگ دسته اول جولانگه مربیان زیادی اعم از بومی و غیر بومی شد و همگان هر آنچه در چنته داشتند برای موفقیت این تیم رو کردند و به ثمر ننشست. غافل از اینکه ابومسلمی‌ترین مربی روزهای خوش این تیم، در جنوب و شمال کشور در حال راهی کردن تیم‌های تبریز و بندرعباس به لیگ برتر است.

جامعه بزرگ هواداران ابومسلم بارها به طرق مختلف به اعضای محترم هیات عامل این مسئله را یادآور شده که حتی اگر بنا به آزمون و خطا هم باشد، نوبت، نوبت میثاقیان است که برگ برنده‌اش را در مربیگری رو کند و فارغ از هر آنچه در مقاطع زمانی مختلف بین او و مدیریت باشگاه گذشته، حالا وقتش است نیمکت ابومسلم را به فردی با کارنامه چون میثاقیان سپرد، چه اینکه نام‌هایی که این روزها مطرح می‌شود و حتی به عنوان سرمربی معرفی شده‌اند نه تنها کارنامه‌ای ندارند که تاریخ در خاطر خود نداشته که از ابتدا تا انتهای یک فصل در یک تیم دوام آورده باشند.

با این حال هواداران ابومسلم حمایت رسمی خود از اکبر میثاقیان را اعلام داشته و برای چندمین بار از شما و مجموعه مدیریت باشگاه ابومسلم تقاضا داریم حتی اگر قرار است این تیم، امسال هم چون گذشته صعود نکند، بگذارید با میثاقیان این اتفاق بیفتد تا ثابت شود نظر هوادار سینه‌چاک ابومسلم که در گرما و سرما به یاری تیمش آمده در سرنوشت ابومسلم تاثیرگذار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز