خبرگزاری کار ایران

عضو کمیته فنی سرخ‌ها نمی‌شوم؛

درخشان: می‌خواستم پرسپولیس را قهرمان کنم

asdasd
کد خبر : ۷۶۷۱۴

به شخصه خوشحالم که دایی سرمربی پرسپولیس شده و امیدوارم این مربی بتواند پرسپولیس را از وضعیت بدی که چند سال است به آن دچار شده خارج کند و موجبات خوشحالی هواداران پرشمار این تیم تهرانی را فراهم کند.

 کاندیدای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که اگر سرمربی این تیم می‌شد سعی داشته آن را قهرمان لیگ برتر کند.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: انتخاب سرمربی یکی از وظایف مهم مدیرعامل هر باشگاهی است و در این برهه نیز سلیقه آقای رویانیان انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس بوده که به آن احترام می گذاریم.

وی افزود: به شخصه خوشحالم که دایی سرمربی پرسپولیس شده و امیدوارم این مربی بتواند پرسپولیس را از وضعیت بدی که چند سال است به آن دچار شده خارج کند و موجبات خوشحالی هواداران پرشمار این تیم تهرانی را فراهم کند.

درخشان با تاکید بر اینکه این حق مربیان ایرانی است که سرمربی پرسپولیس شوند، افزود: اگر به گذشته نگاه کنیم سایر مربیان خارجی منهای استانکو در پرسپولیس موفق نبودند. به نظرم در شرایط کنونی فرقی نمی کند سرمربی پرسپولیس من باشم یا علی دایی. مهم هدفی است که باید کمک کردن به این تیم باشد و خوشبختانه اینگونه هم هست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی پرسپولیس ناراحت نیستید، گفت: ما 4 گزینه برای هدایت پرسپولیس بودیم که در نهایت قرعه به نام علی دایی افتاد. در همه جای دنیا مربیان مختلف به عنوان گزینه های هدایت یک تیم انتخاب می شوند اما در نهایت از میان همه آنها یکنفر به عنوان سرمربی انتخاب می شود که بر اساس اصول حرفه‌ای دیگر مربیان نباید ناراحت شوند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینک آیا علی دایی می تواند پرسپولیس را از بحران چند سال اخیرش خارج کند گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد.

درخشان همچنین در واکنش به این پرسش که هم اکنون عضو کمیته فنی پرسپولیس است گفت: من عضو این کمیته نیستم و حتی اگرچنین پیشنهادی شود قطعا نخواهم پذیرفت چرا که مطمئنم در این کمیته نمی توانم مثمرثمر باشم.

این مربی با تاکید بر اینکه اگر سرمربی پرسپولیس می شد هدفش قهرمانی این تیم بود افزود: من آرزو می کنم علی دایی یا هر مربی دیگری که هدایت پرسپولیس را بر عهده می گیرد بتواند این تیم را بعد از سال ها قهرمان لیگ برتر کند.

وی در پایان در رابطه با آینده کاری خود هم گفت: فعلا پیشنهادی ندارم و با تیمی هم مذاکره نکرده ام. قطعا به لیگ پایین تر نمی روم و اگر پیشنهادی از لیگبرتر نداشته باشم استراحت می کنم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز