خبرگزاری کار ایران

تیم‌ملی بازیکن‌ مسن زیاد دارد؛

ذوالفقارنسب: تحمیل بازیکن به کی‌روش درست نیست

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۱۱

این بازیکنان آمادگی بالایی از خود به نمایش گذاشته‌اند اما اینکه به تیم ملی دعوت شوند یا نه به نظر کی‌روش بر می‌گردد.

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص آمادگی بالای بازیکنانی مانند فرهاد مجیدی و محرم نویدکیا و احتمال حضورشان در تیم ملی گفت: این بازیکنان آمادگی بالایی از خود به نمایش گذاشته‌اند اما اینکه به تیم ملی دعوت شوند یا نه به نظر کارلوس کی‌روش بر می‌گردد.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: کی‌روش بازی‌های لیگ را تماشا کرده و باید تحلیل‌های لازم را انجام دهد و آمادگی بازیکنانی همچون مجیدی و نویدکیا را با دیگر بازیکنان مقایسه کند اما جالب نیست ما بخواهیم پیرامون این قضیه تبلیغات کنیم تا کی‌روش هم تحت‌الشعاع قرار بگیرد. کی‌روش به عنوان یک مربی حرفه‌ای خودش بهتر می‌داند چگونه عمل کند.

وی افزود: سرمربی تیم ملی ماه‌ها وقت دارد درخصوص انتخاب بازیکنان تصمیمات لازم را بگیرد و اینکه بنده بخواهم بگویم مجیدی و  نویدکیا به تیم ملی دعوت می‌شوند یا برعکس، موضوع عمومیت پیدا می‌کند اما بنده هم تاکید می‌کنم نویدکیا هر هفته یا هر 10 روز 2 بازی در لیگ انجام می‌دهد و خوب هم ظاهر شده و بازی‌اش باید مورد توجه کادر فنی تیم ملی باشد. نویدکیا با یک بازیکن 23-22 ساله فرق می‌کند و اگر به تیم ملی دعوت ‌شوند هم او و هم مجیدی باید بازی کنند.

ذوالفقارنسب همچنین تاکید کرد: معتقدم بازیکنان مسن و بالای 30 سال در تیم ملی زیاد هستند. به اندازه کافی بازیکن مسن در تیم ملی وجود دارد و نگرانی نباید درخصوص میانگین تجربی تیم ملی در 3 بازی آینده داشته باشیم اما اینکه چگونه از توانایی‌های بازیکنانی مانند مجیدی و نویدکیا استفاده کنیم نیاز به این دارد که روی برنامه کار کرده و با مشورت امور را پیش ببریم و خود من معتقدم نباید نسبت به توانایی‌های بازیکنانی مانند مجیدی و نویدکیا بی تفاوت بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز