خبرگزاری کار ایران

انتظارم از ترکی بیشتر است؛

دایی: نهادهای غیر فوتبالی نباید برای فوتبال تصمیم بگیرند

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۵۷

این اتفاقات نشان می‌دهد فوتبال ما هنوز حرفه‌ای نشده و فقط شعار حرفه‌ای شدن می‌دهیم. امیدوارم روزی فرا برسد که نهادهای غیرفوتبالی برای فوتبال تصمیم نگیرند و اجازه بدهند همه چیز طبق قواعد حرفه‌ای پیش برود.

 سرمربی تیم راه آهن ضمن انتقاد شدید از گرفتن میزبانی تیمش در بازی مقابل پرسپولیس ابراز امیدواری کرد روزی برسد که نهادهای غیر فوتبالی برای فوتبال تصمیم نگیرند.

به گزارش ایلنا، علی دایی در خصوص آخرین وضعیت آمادگی تیمش پیش از بازی با پرسپولیس با بیان این مطلب گفت: وضعیت خوبی داریم و تنها امروز بارش برف باعث شد تمرین‌مان با مشکل مواجه شود. امیدوارم شرایط زمین‌های تمرین در چند روز آینده خوب باشد که بتوانیم طبق برنامه تمرینات‌مان را ادامه دهیم.

وی افزود: اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام خواهیم داد. ما دنبال 3 امتیاز این بازی هستیم تا موقعیت‌ ما در جدول بهتر شود.

سرمربی راه‌آهن در مورد میزبان نشدن این تیم در ورزشگاه اکباتان به دلیل مخالفت شورای تامین استان تهران اظهار داشت: همانطور که قبلا هم گفتم تابع تصمیم باشگاه هستم. البته باز هم تاکید می‌کنم این نهایت بی‌عدالتی است که تیم‌ها را مجبور کنند در خانه حریف، میزبانی کنند و از حق قانونی خود محروم شوند. این اتفاقات نشان می‌دهد فوتبال ما هنوز حرفه‌ای نشده و فقط شعار حرفه‌ای شدن می‌دهیم. امیدوارم روزی فرا برسد که نهادهای غیرفوتبالی برای فوتبال تصمیم نگیرند و اجازه بدهند همه چیز طبق قواعد حرفه‌ای پیش برود.

وی در خصوص آشتی خود با مدیرعامل پیشین پرسپولیس هم تاکید کرد: من چند بار گفته‌ام مشکلم با آقای کاشانی فوتبالی بود و به خاطر اختلاف نظرهایی که داشتیم نتوانستیم با هم کار کنیم. به هر حال آن اتفاقات باعث شد ما مدتی با هم رابطه نداشته باشیم تا اینکه چهارشنبه شب در مراسم تولد پدر یکی از دوستان مشترک‌ که بسیاری از فوتبالی‌ها و ورزشکاران دیگر از جمله قلعه‌نویی نیز حضور داشتند، همدیگر را دیدیم و با هم صحبت کردیم.

دایی درخصوص صحبت‌هایی که در برخی از رسانه‌ها مطرح شده مبنی بر اینکه محسن ترکی به خاطر انتقادات شما می‌خواهد داوری را کنار بگذارد، یادآور شد: من به داوری آن بازی انتقاد کردم چون تصمیماتی که گرفته شد به ضرر ما بود. ترکی از داوران خوب ایران است و انتظار ما از وی خیلی بیشتر بود اما این را بگویم که هیچ وقت به ایشان و سایر داورها بی‌احترامی نکرده‌ام. من همیشه برای جامعه داوری احترام خاصی قائلم و معتقدم باید بهترین شرایط را برای کار، زندگی و پیشرفت آنها فراهم کرد تا بتوانند در سطح آسیا و جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند. امیدوارم که هم ترکی و هم سایر همکاران وی موفق باشند ولی به هر حال باید این موضوع را هم پذیرفت که در فوتبال حرفه‌ای همان‌طور که اشتباهات داوری وجود دارد، اعتراض هم وجود دارد و این کاملا طبیعی است.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به این پرسش که محسن ترکی با استناد به تصاویر تلویزیونی معتقدند که به وی توهین کرده‌اید؟ تصریح کرد: اگر منظور وی آن صحنه دقیقه 90 است که جهانگیر عسگری اخطار گرفت، باید بگویم من به بازیکن خودم اعتراض کردم، چون او نباید به داور اعتراض می‌کرد و این قدر راحت اخطار می‌گرفت. شما الان ببینید عسگری در بازی با پیکان فوق‌العاده بود و یکی از بهترین بازیکنان ما بود اما 3 اخطاره شد و ما نمی‌توانیم در بازی مقابل پرسپولیس از او استفاده کنیم، در صورتی‌که اگر مقابل استقلال آنقدر راحت اخطار نمی‌گرفت، الان 3 اخطار نبود.

دایی در پایان گفت: من آن لحظه از اخطار گرفتن او ناراحت بودم و هر حرفی هم زدم به بازیکن خودم بود چون همانطور که بارها گفته‌ام من هیچ‌وقت به داوران عزیز کشور توهین و بی‌احترامی نمی‌کنم. همه من را می‌شناسند که از کسی ترس و واهمه ندارم و همیشه پای حرفم می‌ایستم و خلاف واقع نمی‌گویم به همین خاطر الان هم می‌گویم در آن صحنه به جهانگیر عسگری اعتراض کردم نه به داور بازی.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز