خبرگزاری کار ایران

باحضور مدیر عامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج؛

بزرگترین کارخانه تولید روغن کنجد کشور در اردکان به بهره‌برداری رسید

کد خبر : ۹۸۳۲۵

این کارخانه در حال حاضر با یک شیفت کاری محصولات خود را تولید می‌کند و با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال و ظرفیت تولید 5 هزار لیتر روغن در روز، زمینه اشتغال 50 نفر را فراهم کرده است.

ایلنا: بزرگ‌ترین کارخانه تولید روغن کنجد کشور باحضور مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج در اردکان به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا از یزد، بزرگ‌ترین کارخانه تولید روغن کنجد کشور با برند «ثمر» عصر امروز باحضور سید ابوالفضل می‌رعلی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج کشور، روسای استان‌های زنجان و مرکزی و عظیمی نیا رئیس منطقه مرکزی این موسسه و جمعی از فعالان اقتصادی در شهرک صنعتی اردکان به بهره برداری رسید.

این کارخانه در حال حاضر با یک شیفت کاری محصولات خود را تولید می‌کند و با سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال و ظرفیت تولید ۵ هزار لیتر روغن در روز، زمینه اشتغال ۵۰ نفر را فراهم کرده است.

«شیربند» مدیر کارخانه حلوارده میرثامن اردکان در این مراسم با بیان اینکه این کارخانه در مدت ۱۴ ماه راه اندازی شده است، گفت: حمایت‌های مسئولان موسسه ثامن الحجج در استان و کشور موجب شد تا زمان بهره برداری از ۳۶ ماه به ۱۴ ماه کاهش یابد.

وی افزود: این کارخانه در زمینی به مساحت ۵۷۰۰ مترمربع و در زیر بنای ۳۵۰۰ مترمربع ایجاد شده و طرح توسعه آن به حلوارده اختصاص خواهد یافت.

«عظیمی نیا» مدیر منطقه مرکزی موسسه ثامن الحجج نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد تا با توزیع محصولات با کیفیت این کارخانه، سلامت وارد سفره‌های مردم شود.

در ابتدای مراسم نیز حاضران از خط تولید کارخانه بازدید کردند و در پایان تمبر کارخانه میرثامن «ثمر» به امضای مسئولان این موسسه مالی و اعتباری رسید.

گفتنی است مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی استان، معاونت غذا و دارو، سازمان صنعت، معدن و تجارت، فرماندار و امام جمعه اردکان هم در این مراسم حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز