خبرگزاری کار ایران

در جلسه هم اندیشی حامیان ارشد روحانی در استان یزد مورد تاکید قرار گرفت؛

تغییر مدیریت استان و اصلاح امور با بهره گیری از افراد شایسته

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۶۸

دکتر دهستانی هم در سخنان خود با ابراز خوشحالی از ایجاد فضای همدلی و همگرایی میان حامیان رییس جمهور منتخب، تاکید کرد: جریان اعتدال و اصلاحات دو جریان جدا نیستند و کسی نمی تواند با فضاسازی ما را از یکدیگر جدا کند.

ایلنا: دومین نشست هم اندیشی حامیان دکتر روحانی رییس جمهور منتخب در استان یزد با تاکید بر تغییر مدیریت استان و اصلاح امور با بهره گیری از افراد شایسته همراه بود.

به گزارش ایلنا از یزد، در این نشست که روز چهارشنبه نهم مرداد ماه برگزار شد، ابتدا غلامعلی سفید رئیس ستاد آیت ا... هاشمی رفسنجانی در استان یزد و دکتر دهستانی رئیس ستاد دکتر روحانی و دبیر حزب اعتدال و توسعه یزد پیرامون آخرین تحولات و روند پیشرفت امور سخنانی مطرح کردند.

مهندس سفید در سخنان خود بر تداوم همدلی و لزوم مشارکت در حمایت از رییس جمهور و پرهیز از انفعال پس از انتخابات تاکید کرد.

دکتر دهستانی هم در سخنان خود با ابراز خوشحالی از ایجاد فضای همدلی و همگرایی میان حامیان رییس جمهور منتخب، تاکید کرد: جریان اعتدال و اصلاحات دو جریان جدا نیستند و کسی نمی‌تواند با فضاسازی ما را از یکدیگر جدا کند.

در ادامه حاضران پیرامون موضوعات روز و برنامه‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند و به اتفاق بر لزوم همگرایی و وحدت کلمه و پیگیری تحقق آرمان‌های اعتدال و اصلاحات و همچنین تحقق شعار تدبیر و امید تاکید کردند.

حاضران همچنین با نامطلوب دانستن روند مدیریت استان در سال‌های اخیر بر لزوم تغییر و اصلاح امور با بهره گیری از افراد شایسته و توانمند تاکید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز