خبرگزاری کار ایران

فرماندار یزد:

ذخایر گندم و آرد استان یزد در حد کافی است

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۳۴

خوشبختانه با هماهنگی به عمل آمده با اتحادیه صنف نانوایان به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا روزه‌داران بتوانند در نزدیكی افطار و حتی سحر نان تازه دریافت نمایند و جهت بیماران و مسافران كشیك صبح گذاشته شده تا بتوانند نان خود را تهیه کنند.

ایلنا: فرماندار یزد در دومین جلسه بهبود کیفیت نان شهرستان، این اطمینان را داد که ذخایز گندم و آرد استان یزد به اندازه کافی است و جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا از یزد، عزیزا... سیفی در این جلسه با بیان اینکه عواملی متعددی در بهبود کیفیت نان مرتبط هستند، افزود: تولید گندم با کیفیت، تهیه و نگهداری خوب آرد و همچنین پخت مناسب آن توسط نانوا‌ها می‌تواند در ارتقاء سطح پخت نان تأثیرگذار باشد.

فرماندار با اشاره به اینکه دستورالعلم‌های ابلاغی از سوی وزارت کشور مبنی بر نظارت بر کیفیت نان اظهار داشت: باید راهکارهای مناسب که می‌تواند در بالابردن افزایش کیفیت نان در شهرستان نقش داشته باشد در این کمیسیون بررسی و در مورد آن تصمیم گیری شود.

وی همچنین از دستگاه‌های مسئول همچون سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه صنف نانوایان و اداره کل غله خواست تا با نظارت مستمر بر عملکرد واحدهای نانوایی موضوع بهبود کیفیت نان را مدنظر قرار دهند.

سیفی در ادامه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: خوشبختانه با هماهنگی به عمل آمده با اتحادیه صنف نانوایان بگونه‌ای برنامه ریزی شده تا روزه داران بتوانند در نزدیکی افطار و حتی سحر نان تازه دریافت نمایند و جهت بیماران و مسافران کشیک صبح گذاشته شده تا بتوانند نان خود را تهیه نمایند.

عزیزا... سیفی با اعلام این مطلب که برنامه نرم افزاری جدید اداره کل غله جهت ساماندهی نانوایان جهت کاهش سهمیه نیست خاطرنشان کرد: نانوایان برابر سهمیه قبلی خود آرد تحویل خواهند گرفت، مگر اینکه خبازی با کاهش زمان پخت یا تعطیلی مجاز خواسته باشد سوء استفاده نماید که برابر مقررات با وی برخورد خواهد شد.

فرماندار در پایان با تأکید به اینکه ذخیره گندم و آرد در استان به اندازه کافی است و با اجرای طرح ساماندهی اداره کل غله جای نگرانی برای نانوایان نمی‌باشد اعلام کرد نانوایان نیز در این زمینه با مشکلی مواجه شدند می‌توانند با مراجعه به صنف خود مشکل خود را حل نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز