خبرگزاری کار ایران

در فروردین ماه سال جاری محقق شد؛

افزایش بیش از 30 درصدی تولید جوجه یک‌روزه استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۳

در حال حاضر استان مازندران، تنها استان دارنده زنجیره کامل صنعت طیور کشور است.

ایلنا: معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از رشد بیش از 30 درصدی تولید جوجه یک‌روزه استان مازندران در فروردین ماه سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، حسین نگهدار، معاون بهبود تولیدات دامی این سازمان، طی گفتگویی با اشاره به مطلب بالا اظهار داشت: در حال حاضر استان مازندران، تنها استان دارنده زنجیره کامل صنعت طیور کشور است.

نگهدار با اشاره به اینکه نوسانات قیمت نهاده‌ها و تولیدات طیور، عملکرد این صنعت را به شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد، افزود: خوشبختانه با همت و تلاش مسوولین، تولیدکنندگان و تشکل های مرتبط، شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در تولیدات طیور در طی فروردین امسال هستیم، به‌طوری‌که تولید جوجه یکروزه استان در فروردین ماه سال جاری با 26620859 قطعه، رشد بیش از 1/30 درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

وی با بیان اینکه تولید گوشت مرغ آماده طبخ نیز در مدت فوق با 23 درصد رشد نسبت به فروردین ماه سال 91، به بیش از 18127 تن در فروردین ماه امسال رسیده است، ارزش اقتصادی کل تولیدات این صنعت را با 52 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر 1216 میلیارد ریال اعلام داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز