خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راه و شهرسازی قائمشهر خبرداد:

اجرای عملیات آسفالت راه روستایی قادیكلا-وسطی كلا قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۴۵

عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستایی " قادیكلا-وسطی كلا-واسكس " در بخش مركزی این شهرستان به طول 2 كیلومتر با اعتباری بالغ بر 2100 میلیون ریال به اتمام رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر از اتمام عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستایی
" قادیكلا-وسطی كلا-واسكس " به طول 2 كیلومتر با اعتباری بالغ بر 2100 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، مهندس محمد مهدی خناری ضمن اعلام این مطلب افزود: ایجاد یك راه روستایی مناسب در هر منطقه ای می تواند اثرات بسیار مثبتی از جمله در امر كاهش هزینه های حمل و نقل محصولات كشاورزی از روستاها به بازار مصرف، تردد روستائیان از روستا به شهر و بالعكس، افزایش تولیدات كشاورزی، رشد اقتصاد روستایی و... داشته باشد وی در ادامه تصریح كرد: از این رو این اداره در راستای فعالیتهای خود در زمینه حفظ و نگهداری محورهای تحت پوشش خود نگاه ویژه ای به بخش راههای روستایی دارد.

وی در ادامه افزود: عملیات زیرسازی و آسفالت راه روستایی " قادیكلا-وسطی كلا-واسكس " در بخش مركزی این شهرستان به طول 2 كیلومتر با اعتباری بالغ بر 2100 میلیون ریال به اتمام رسید.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان قائمشهر در ادامه به عملیات روكش آسفالت محور روستایی " سوخته كلا-هلیدشت" این شهرستان اشاره و اظهار داشت: روكش آسفالت محور مذكور به طول 8/1 كیلومتر با اعتباری 1700 میلیون ریال در بخش مركزی به اجرا در آمد.

گفتنی است از 7766 كیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار 340 كیلومتر در شهرستان قائمشهر قرار دارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز