خبرگزاری کار ایران

بازیهای خانگی گهر در خرم‎آباد برگزار می شود

asdasd

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان از برگزاری بازیهای خانگی گهر دورود تا زمان آماده‎سازی ورزشگاه تختی این شهر در خرم‎آباد خبر داد.در صورت عدم اجرایی تعهدات شهردار دورود ازوی به مراجع قضایی شکایت می کنیم.

خرم آباد - ایلنا: معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان از برگزاری بازیهای خانگی گهر دورود تا زمان آماده‎سازی ورزشگاه تختی این شهر در خرم‎آباد خبر داد.در صورت عدم اجرایی تعهدات شهردار دورود ازوی به مراجع قضایی شکایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، شریعت‎نژاد شامگاه شنبه در جلسه بررسی وضعیت باشگاه گهر دورود که با حضور برخی از مسئولان استان برگزار شد ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، افزود: زحمات همه باعث صعود تیم گهر به لیگ برتر شد و اکنون با مسائل و مشکلاتی مواجه هستیم که بیم آن می‎رود این مشکلات به مسائل جدی‎تر منجر شده و نتوانیم موضوع را جمع کنیم.

وی گفت: نباید زحمات استاندار و دیگر مسئولان در حفظ گهر در استان نادیده گرفته شود و در صورت عدم ایفای تعهدات توسط شهرداری دورود از شهردار به مراجع ذیصلاح شکایت می کنیم و حکم بازداشت وی را خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه تیم گهر متعلق به دورود است و ما به این امر باور داریم، اضافه کرد: گهر افتخار لرستان بوده و اعلام نام لرستان از صدا و سیما باعث اعتماد به نفس ورزشکاران می‎شود که ما باید این را حفظ کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با اشاره به اینکه این تیم به صورت اجاره‎ای به شهرداری دورود واگذار شده، عنوان کرد: باید زیرساختهای دورود و خرم‎آباد انجام و ورزشگاه دورود به سرعت ساخته شود و ورزشگاه خرم‎آباد نیز باید به موازات آن ساخته و بازسازی شود.

شریعت‎نژاد با بیان اینکه این ذهنیت پیش آمده که به ساخت ورزشگاه دورود کمتر توجه می‎شود، اظهار کرد: در دورود با مشکل مواجه شدیم و به اداره ورزش و جوانان اجازه دادیم ورزشگاه خرم‎آباد را با اعتبارات خود انجام دهد.

وی یادآور شد: تعهدات استانداری لرستان نسبت به ورزشگاه تختی دورود به موازات پیشرفت فیزیکی تعهدات شهرداری دورود بوده و تمامی تعهدات استانداری باید حداکثر در یک ماه انجام شود؛ آقایان شهرداری نیز باید به تعهدات خود عمل کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه شهرداری به تعهدات خود در قبال ورزشگاه تختی دورود عمل نکرده، افزود: هیچ کسی به آقایان تحمیل نکرده مالکیت تیم را قبول کنند و هیچ پیشنهادی از طرف استان به شهرداری صورت نگرفته اگر فضا ایجاد شده خود شهرداری به این حوزه ورود پیدا کرده است.

شریعت‎نژاد با بیان اینکه سازه ورزشگاه تختی دورود تا 45 روز دیگر نصب خواهد شد، اذعان کرد: تا زمان آماده‎سازی ورزشگاه تختی، بازیهای خانگی گهر دورود در خرم‎آباد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه موضوع تیمداری و بحث بازسازی ورزشگاه تختی دورود موضوع ساده ‏ای نیست، خطاب به مسوولان شهرداری دورود بیان کرد: شما باید پاسخگوی دادستانی باشید، آبروی لرستان در بحث واگذاری تیم گرو گذاشته شده؛ کمک کردیم ورزشگاه دورود به شما واگذار شد و تعهد کردید هزینه‏ های جاری تیم را پرداخت کنید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان وقتی که تیم لیگ برتری باشد باید ورزشگاه داشته باشد، عنوان کرد: شما با تعهدات خود ضمانت اجرایی دادید و خسارت معنوی عدم اجرای آن غیرقابل جبران است.

در این جلسه شهرداری موظف شد تا قبل از بازی با نفت تهران تمامی 20 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز