خبرگزاری کار ایران

مدیر کل بهزیستی گیلان در گفتگو با ایلنا:

وزارت رفاه اجتماعی ۹۰ درصد مصوبات سفرهای استانی دولت به گیلان را اجرائی نکرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۲۰

متاسفانه بسیاری از مصوبات سفرهای دولت به گیلان توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرائی نشده است/ در سفر ماه گذشته اسدالله عباسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گیلان قول هایی به بهزیستی داد ولی انجام نشد.

ایلنا: مدیر کل بهزیستی گیلان از عدم اجرائی شدن ۹۰ درصد از مصوبات سفرهای اول تا چهارم دولت به این استان در بخش بهزیستی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

 

کیانوش کوچکی‌نژاد ارم ساداتی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در رشت به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ تا ۳۱ تیر ماه هفته بهزیستی با بیان این مطلب، اظهار کرد: بیشتر مصوبات سفرهای دولت به گیلان مربوط به سازمان بهزیستی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود.

 

وی سازمان بهزیستی کشور را از مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد و افزود: سازمان بهزیستی کشور، تقریبآ ۹۰ درصد از مصوبات سفرهای دولت به گیلان را اجرائی کرده و به بهزیستی استان قول داده است مصوبات اجرا نشده را عنقریب عملیاتی کنند.

 

این مسئول با اعلام اجرای حدود ۱۰ درصدی تعهدات سفرهای اول تا چهارم دولت به گیلان توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: مصوبات دولت در بخش مسکن بهزیستی گیلان توسط سازمان بهزیستی کشور اجرائی شده ولی وزارت خانه به تعهدات خود عمل نکرده است.

 

کوچکی‌نژاد ارم ساداتی، خاطر نشان کرد: اداره کل بهزیستی گیلان در بخش مسکن در سفرهای استانی دولت حدود ۳۰ میلیارد تومان مصوبه داشته که تعهدات سازمان بهزیستی کشور انجام شده، اما تاکنون تعهدات مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرائی نشده است.

 

وی ساخت مرکز آسیب‌های اجتماعی بهزیستی در شهر رشت را از جمله تعهدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دو میلیارد تومان اعتبار ذکر کرد که اجرائی نشده است.

 

به گفته مدیر کل بهزیستی گیلان، احداث مجموعه بهزیستی در شهر رشت را از دیگر تعهدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفرهای دولت به این استان بوده که تاکنون انجام نشده است.

 

کوچکی‌نژاد ارم ساداتی، ابراز کرد: ساخت مرکز بازارچه عرضه تولیدات مدد جویان تحت پوشش اداره کل بهزیستی گیلان در رشت با یک میلیارد تومان اعتبار از دیگر مصوبات سفرهای دولت به این استان جزو تعهدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده که تا به امروز عملیاتی نشد.

 

وی اذعان کرد: تامین مسکن به ازای هر نفر ۷۵۰ هزار تومان برای ۹۰۰ نفر از مدد جویان اداره کل بهزیستی گیلان از تعهدات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده که آن هم اجرائی نشد.

 

این مسئول پرداخت هزینه گاز کشی به منازل ۹۰۰ نفر از مدد جویان اداره کل بهزیستی گیلان از دیگر تعهدات اجرایی نشده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد.

 

کوچکی‌نژاد ارم ساداتی، خرید لوازم ضروری منزل برای ۹۰۰ نفر از مدد جویان بهزیستی گیلان به ازای هر نفر ۳۰۰ هزار تومان را از جمله مصوبات اجرائی نشده توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان مصوبات سفرهای دولت به این استان اعلام کرد.

 

وی با اظهار تاسف از اینکه بسیاری از مصوبات سفرهای دولت به گیلان توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجرائی نشده است، بیان داشت: در سفر ماه گذشته اسدالله عباسی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گیلان قول‌هایی به بهزیستی داد ولی انجام نشد.

 

مدیر کل بهزیستی گیلان در پایان اظهار امیدواری کرد قول‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تا پایان دولت دهم برای بهزیستی استان اجرائی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز