خبرگزاری کار ایران

استاندار گلستان:

کار جهادی، ویژگی رییس جمهور آینده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۵۷

هر کس دیدگاه‌ها و نظرات خود را دارد، اما ما در اجرای انتخابات بی‌طرف هستیم ولی نسبت به سیاست‌های کلان نظام حساسیت داریم و دغدغه رهبر معظم انقلاب، دغدغه ما نیز هست.

ایلنا:استاندار گلستان گفت: با توجه به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، یکی از ویژگی های مهم رییس جمهور آینده، کار جهادی کردن است.
 به گزارش ایلنا از گرگان،جواد قناعت در جمع مدیران استان گفت: یک رییس جمهور باید بتواند در این شرایط حساس و دشوار، توان کاری بالایی داشته باشد.
وی در ادامه گفت: همه دستگاه های اجرایی استان، باید شرایط را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، مهیا کنند که برای این مهم باید از آمادگی بالایی برخوردار باشند.
وی در باره انتخاب فرد اصلح گفت: هر کس دیدگاه ها و نظرات خود را دارد، اما ما در اجرای انتخابات بی طرف هستیم ولی نسبت به سیاست های کلان نظام حساسیت داریم و دغدغه رهبر معظم انقلاب، دغدغه ما نیز هست.
به گفته قناعت، هر جا شورای نگهبان به عنوان مرجع تائید صلاحیت کاندیداها بخواهد تندروی داشته باشد، رهبر معظم انقلاب خود شخصا وارد این مسئله خواهند شد، اما کسی مختار نیست بر اساس سلایق، منفعت ها و یا مضرات خود، قانون را کم و زیاد کند.
نماینده عالی دولت در گلستان افزود: افراد تعیین کننده صلاحیت در مجموع در بخش سیاست های کلان نظام، آزاد نیستند و بر اساس قانون انتخابات، کار انجام می دهند و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.
قناعت در ادامه گفت: فتنه هایی که ممکن است توسط دشمن و یارانش در داخل ایجاد شود، با رصد کامل نیروهای امنیتی و تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، هیچ گاه به نتیجه نخواهد رسید.
استاندار گلستان هم چنین با تاکید بر این که جلسات کارگروه‎ها در استان باید از حالت سکون و رکود خارج شوند، متذکر شد: ما بحث تائید و تکذیب کسی را نداریم بلکه معتقدیم جلسات باید جدی و با رویکرد کارشناسانه پیگیری شود.
قناعت افزود: دستگاه‎ها باید در کنار برنامه‎های یک ساله و پنج ساله، در کارگروه‎ها، جلسات چالشی داشته باشند البته با رعایت احترام متقابل، منطق و ادب تا خروجی آن به نتایج مثبت بیانجامد.
وی بر ضرورت پیگیری جدی کارها از سوی دستگاه‎های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: مدیران باید کارها را از طریق وزارت خانه و سازمانهای خود در تهران پیگیری کرده و به نتیجه برسانند تا سهم‎بری استان از منابع ملی را افزایش دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز