خبرگزاری کار ایران

میمنت آبادی در گفت‌ و گو با ایلنا:

عشق معنوی به امام رضا (ع) در مردم كردستان متجلی است

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۴۲

برگزاری دهه فرهنگ رضوی در کردستان فرصت مغتنمی است تا تمام مسئولان،جوانان و مردم ولایتمدار این استان بیش از پیش با معارف والای اهل بیت عصمت و طهارت (ع)و ترویج فرهنگ رضوی آشنا شوند.

ایلنا: دبیر ستاد گرامیداشت دومین دهه فرهنگ رضوی در كردستان اظهار داشت: عشق معنوی به امام رضا (ع) در مردم كردستان متجلی است.

قباد میمنت آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از سنندج تصریح كرد: جای بسی فخر و مباهات است كه در استان فرهنگی و هنرپرور كردستان از یکم تیرماه به مدت 10 شب در تمام شهرستان‌های استان شاهد برپایی دهه فرهنگ رضوی هستیم.

وی افزود: برگزاری دهه فرهنگ رضوی در کردستان فرصت مغتنمی است تا تمام مسئولان،جوانان و مردم ولایتمدار این استان بیش از پیش با معارف والای اهل بیت عصمت و طهارت (ع)و ترویج فرهنگ رضوی آشنا شوند.

میمنت آبادی هدف از برگزاری این دهه را گسترش فرهنگ و معارف رضوی، ایجاد بستر مناسب برای ارائه، معرفی و نمایش تولیدات ارزشمند و شاخص علمی، فرهنگی، هنری و معنوی رضوی و جلب مشاركت و هماهنگی نهادها، سازمان‌ها و تشکل‌های مردمی برای ترویج سیره رضوی عنوان كرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینكه عشق و ارادت مردم كردستان به بزرگان دینی به ویژه ائمه اطهار (ع) وصف ناشدنی است،گفت: برگزاری دهه رضوی ظرفیت مناسبی برای ابراز عشق و ارادت مردم به ساحت مقدس امام رضا (ع) است.

میمنت آبادی با اشاره به توصیف كردستان به استانی فرهنگی از سوی مقام معظم رهبری،ابراز داشت: یكی از دلایلی انتخاب لقب فرهنگی برای كردستان توسط مقام معظم‌ رهبری، ارادت و نگاه ویژه مردم این استان به اهل‌بیت و ائمه اطهار (ع) است.

دبیر ستاد گرامیداشت دومین دهه فرهنگ رضوی در كردستان در پایان خاطرنشان كرد:جشن‌های دهه فرهنگ رضوی تنها متعلق به طیف و محدوده‌ی جغرافیایی خاصی نیست،اگر این جشن‌ها به طور مستمر با همین روند فزاینده و گسترده ادامه پیدا كند می‌تواند این فرهنگ را به تمام جهانیان معرفی نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز