خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان:

آگاه‌سازی جامعه نقش به‌سزایی در کاهش اعتیاد دارد

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۳۰

انتظار این است که رسانه‌ها جمعی استان سهم خود را در راستای مبارزه با مواد مخدر ادا کنند و در راستای محو این پدیده خانمان‌سوز تلاش بیشتری انجام دهند.

ایلنا: مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان اظهار داشت: آگاه‌سازی جامعه بالاخص خانواده‌ها نقش به‌سزایی در پیشگیری و كاهش آلوده شدن جوانان به اعتیاد دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، محمد عطا رحمانی‌آبیدر ظهر امروز (شنبه 1 تیرماه) در نشست خبری کمیته‌های تخصصی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سنندج، گفت: پیشگیری از اعتیاد به عنوان یکی از مهارت‌های زندگی، باید بیش از میزان فعلی در جامعه به ویژه خانواده‌ها مطرح شود.
وی از آموزش به عنوان مهم‌ترین اصل در بحث مبارزه با مواد مخدر نام برد و تصریح کرد: امروز مهم‌ترین جایگاه مبارزه با مواد مخدر، آشناسازی اذهان عمومی به خصوص جوانان با این بلای خانمان سوز است.
نایب رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی سازمان‌های مردم نهاد کردستان افزود: خوشبختانه در سال گذشته با حمایت از سازمان‌های مردم نهاد اقدامات مطلوبی در زمینه ارائه آموزش‌های مهارت زندگی در حاشیه شهرها استان انجام شد.
رحمانی آبیدر ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات تمام دستگاه‌های اجرایی، به ویژه رسانه‌های گروهی استان در زمینه مبارزه با مواد مخدر گفت: انتظار این است که رسانه‌ها جمعی استان سهم خود را در راستای مبارزه با مواد مخدر ادا کنند و در راستای محو این پدیده خانمان‌سوز تلاش بیشتری انجام دهند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان در پایان با اشاره به افزایش مصرف مشروبات الکلی در استان یادآور شد: ‌متأسفانه در سال گذشته به علت مصرف مشروبات الکلی شاهد مرگ 11 نفر از همشهریان بودیم.
وی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های انجام شده به این نتیجه رسیده‌ایم که دیدگاه مردم استان در زمینه مصرف مشروبات الکلی همچون مواد مخدر نیست که باید برای کاهش این خطرات اقدامات قاطعی انجام داد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز