خبرگزاری کار ایران

به همت حوزه هنری کردستان؛

نمایشگاه آثار چاپ چوب خبات نودینیان در سنندج برپا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۴۵

تلاش در جهت اجراهای نو و متناسب با سیاست‌های محوری حوزه هنری و ارتقاء وضعیت فرهنگ و هنر از برنامه‌های جدی واحدهای تخصصی حوزه هنری است.

ایلنا: با حمایت حوزه هنری استان کردستان از یکشنبه ۱۷ لغایت ۲۳ شهریورماه جاری، نمایشگاهی از آثار چاب چوب هنرمند سنندجی خبات نودینیان، با عنوان سرگذشت دیو‌ها در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برپا شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، این نمایشگاه حاصل چهار سال تلاش این هنرمند طراح و نقاش کردستانی است که در قالب ۲۶ اثر چاب دستی در اندازه‌های مختلف با تکنیک چاپ چوب در معرض نمایش گذاشته شده است.

رئیس حوزه هنری کردستان در حاشیه این نمایشگاه، با اشاره به برنامه‌های حوزه هنری در بخش هنرهای تجسمی به ایلنا گفت: حمایت از برپایی نمایشگاه‌های متعدد هنری در رشته‌های مختلف تجسمی، برپایی اولین سالانه نقاشی کردستان، کتابت اسماء الله توسط خوشنویسان کردستانی، تأسیس خانه گرافیک حوزه هنری کردستان، برپایی نخستین جشنواره سراسری کاریکاتور سبک زندگی ایرانی، اولین اجرای پرفورمنس در حوزه هنری کردستان، برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی نقاشی، طراحی، کاریکاتور، نقاشی کودک و خوشنویسی گوشه‌ای از فعالیت‌های حوزه هنری کردستان در بخش تجسمی است.

امین مرادی تصریح کرد: تلاش در جهت اجرا‌های نو و متناسب با سیاست‌های محوری حوزه هنری و ارتقاء وضعیت فرهنگ و هنر از برنامه‌های جدی واحدهای تخصصی حوزه هنری است و در این راستا با توجه به حضور اساتید برجسته و علاقمندان فراوان در استان در بخش تجسمی تلاش خواهیم کرد تا در کنار این برنامه‌ها در خصوص حمایت از چاپ آثار و معرفی هنرمندان این بخش اقدام کنیم.

وی با دعوت از علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه یادآور شد: این نمایشگاه از روز یکشنبه ۱۷ شهریور ماه به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۲۰ آماده بازدید علاقه مندان است.

خبات نودینیان متولد ۱۳۵۸ فارغ التحصیل رشته کار‌شناسی نقاشی دانشگاه تهران، مدرس دانشگاه و حوزه هنری، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری است که تاکنون هفت نمایشگاه انفرادی، ۲۰ نمایشگاه گروهی در شهرهای تهران، سنندج، تبریز، سلیمانیه، بیروت، دمشق، اصفهان، سقز، مریوان و... برگزار و این نمایشگاه انفرادی وی محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز