خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه کاشان خبر داد؛

ایجاد دانشکده مدیریت و اقتصاد در دانشگاه کاشان

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۴۵

رئیس دانشگاه کاشان، از ایجاد دانشکده مدیریت و اقتصاد در این دانشگاه خبر داد و گفت: پس از طرح و بررسی در شورای دانشگاه با ایجاد دانشکده مدیریت و اقتصاد در این دانشگاه موافقت شد.

ایلنا: رئیس دانشگاه کاشان، از ایجاد دانشکده مدیریت و اقتصاد در این دانشگاه خبر داد و گفت: پس از طرح و بررسی در شورای دانشگاه با ایجاد دانشکده مدیریت و اقتصاد در این دانشگاه موافقت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، عباس کتابی، در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر به ایجاد چهار رشته جدید مدیریت، مهر امسال در این دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ایجاد رشته‌های جدید مدیریت بازاریابی، مدیریت بازرگانی در مقطع کار‌شناسی و مدیریت کارآفرینی و مدیریت اجرایی در مقطع کار‌شناسی ارشد، ایجاد دانشکده مستقل مدیریت در این دانشگاه ضروری به نظر می‌رسید.

وی خاطر نشان کرد: رشته مدیریت بازاریابی برای نخستین بار در کشور در این دانشگاه راه اندازی شده است که برای مهر امسال دانشجو پذیرش می‌نماید.

رییس دانشگاه کاشان یادآورشد: برای سال تحصیلی ۹۳-۹۲، حدود ۷۵ دانشجو در رشته‌های جدید دانشکده مدیریت و اقتصاد این دانشگاه پذیرفته می‌شوند.

وی، روش آموزشی این دانشکده را متفاوت از دیگر رشته‌های علوم انسانی ذکر کرد و افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده، سعی بر این است تا روش آموزشی و پژوهشی این دانشکده مرتبط با بازار کار باشد.

کتابی، ایجاد کارگاه‌های آموزشی و ارتباط با صنعت را ازبرنامه‌های این دانشکده برشمرد و یادآورشد: دانشجویانی که در این دانشکده تحصیل می‌کنند با فراگیری دروس و کارگاه‌های آموزشی، کارورزی و کارآموزی پس از فارغ التحصیلی، جذب بازار کار می‌شوند.

در حال حاضر دانشکده‌های علوم انسانی، فیزیک، معماری و هنر، مهندسی مکانیک، علوم ریاضی، ادبیات و زبان‌های خارجی، شیمی، برق و کامپیو‌تر، منابع طبیعی و علوم زمین، مهندسی، آموزش‌های الکترونیکی، مدیریت، پردیس دانشگاهی و واحد خواهران در دانشگاه کاشان فعال است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز