خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش كاشان:

۱۵ انجمن اولیا و مربیان کاشان رتبه‌های بر‌تر کشوری و استانی را به‌دست آوردند

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۲۲

مدیر آموزش و پرورش کاشان از معرفی ۱۵مدرسه این شهرستان به عنوان انجمن اولیا و مربیان بر‌تر کشوری و استان اصفهان خبر داد.

ایلنا: مدیر آموزش و پرورش کاشان از معرفی ۱۵مدرسه این شهرستان به عنوان انجمن اولیا و مربیان بر‌تر کشوری و استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان «حسین حنطه» در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: کسب شش رتبه بر‌تر کشوری و نه رتبه بر‌تر استانی حاصل توسعه همکاری و تلاش مدیران و اولیا دانش آموزان در مسیر پیشبرد اهداف آموزشی و پرورشی در مدرسه‌های شهرستان کاشان بوده است.

وی اظهار داشت: رتبه‌های بر‌تر کشوری توسط مدرسه ابتدایی واحدپور، راهنمایی نوریان و نوری، دبیرستان‌های امیرکبیر و دخترانه شاهد و هنرستان دخترانه حاج امیر کتابچی کسب شده است.

وی گفت: مدرسه‌های ابتدایی فردوسی، علوی، مجلسی، شاهد امام رضا (ع) و شاهرودیان دو، راهنمایی‌های شهدای مخملبافی یک و خاوری و دبیرستان‌های دخترانه ربیعی و نرجس توانستند رتبه‌های بر‌تر استان اصفهان را به دست آوردند.

به گفته وی، مدرسه‌های واحدپور، نوری، نوریان، امیرکبیر و هنرستان حاج امیرکتابچی از مدرسه‌هایی هستند که سال قبل رتبه‌های بر‌تر استان اصفهان را کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش کاشان گفت: گزارش عملکرد انجمن‌های اولیا و مربیان مدرسه‌های سراسر کشور در سه سطح منطقه، استان و کشور بر اساس شاخص‌هایی از جمله ساماندهی و توسعه همکاریهای اولیا، آموزش خانواده و خدمات راهنمایی و مشاوره‌ای به دانش آموزان و خانواده آن‌ها بررسی شده است.

حنطه افزود: طرح‌های ابتکاری مدرسه برای استفاده مستمر از مشارکت اولیاء و دانش آموزان، اجرای مسابقات علمی، فعالیتهای اردویی، بازدیدهای علمی- فرهنگی، تهیه و انتشار جزوه‌های آموزشی جهت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و آموزش‌های پنهان درسی و تشکیل کلاسهای تقویتی از دیگر ملاک‌های ارزیابی این مدارس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز