خبرگزاری کار ایران

ساخت مستند غذاهای محلی برزک کلید خورد

کد خبر : ۸۶۵۴۲

تهیه کننده و کارگردان مستند غذاهای سنتی برزک از شروع ساخت مستند غذاهای محلی شهر برزک دراین شهر خبرداد.

ایلنا: تهیه کننده و کارگردان مستند غذاهای سنتی برزک از شروع ساخت مستند غذاهای محلی شهر برزک دراین شهر خبرداد ساخت مستند غذاهای محلی استان اصفهان از شهر برزک کلید خورد.

خانم سمیه امیدفر در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر، هدف از ساخت این برنامه را معرفی غذاهای محلی استان اصفهان همراه با معرفی جاذبه‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه اعلام کرد و گفت: با توجه به نفوذ انواع فست‌فود‌ها و غذاهای پرچرب در زندگی روزمره و به خطر افتادن سلامت انسان، ساخت مستند غذاهای محلی که علاوه بر تامین انواع پروتئین‌های مورد نیاز بدن در ارتقاء فرهنگ سلامت جامعه نیز نقش دارد در دستور کار سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

خانم سمیه امیدفر که کار تهیه کنندگی و کارگردانی این مستند را بر عهده دارد در ادامه گفت: این مستند به سفارش شبکه شما تهیه و بینندگان با نحوه پخت انواع غذاهای محلی که با سفر به شهرهای استان اصفهان تهیه می‌شود آشنا خواهند شد.

شهر برزک دارای انواع غذاهای محلی از جمله: کالجوش، نان پیازی، خورشت نخودآله، اشکنه تخم مرغ، آش سیرابی، (آبگوشت) دیزی با سیب خشک و اشکنه سیب زمینی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز