خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه کاشان خبر داد:

راهیابی سه دانشجوی دانشگاه کاشان به مرحله نهایی المپیاد علمی کشور

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۵۰

«رضا قنبری تجره» در رشته علوم تربیتی، «رضا کابلی نوش آبادی» در رشته ریاضی و «هادی سینایی» در رشته مهندسی کامپیو‌تر از انشگاه کاشان حائز شرایط علمی برای شرکت در مرحله نهایی المپیاد دانشجویی کشور شدند.

ایلنا: رئیس دانشگاه کاشان گفت: سه دانشجوی این دانشگاه به مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور راه یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، عباس کتابی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: مرحله اول هیجدهمین المپیاد علمی دنشجویی کشور همزمان با آزمون کار‌شناسی ارشد (متمرکز) و المپیاد غیرمتمرکز در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اقتصادی، علوم تربیتی، حقوق، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیو‌تر، مهندسی کشاورزی و طراحی صنعتی برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این آزمون از دانشگاه کاشان «رضا قنبری تجره» در رشته علوم تربیتی، «رضا کابلی نوش آبادی» در رشته ریاضی و «هادی سینایی» در رشته مهندسی کامپیو‌تر حائز شرایط علمی برای شرکت در مرحله نهایی المپیاد دانشجویی کشور شدند.

کتابی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این المپیاد که رتبه‌های زیر ۱۵ المپیاد کشور را دریافت کنند می‌توانند بدون آزمون ورودی در مقطع کار‌شناسی ارشد ادامه تحصیل دهند و از دیگر تسهیلات مادی و معنوی بنیاد ملی نخبگان و دفتراستعدادهای درخشان وزارت علوم بهره‌مند شوند.

رییس دانشگاه کاشان یادآورشد: آزمون‌های مرحله نهایی در تمام رشته‌ها در تاریخ ۱۳ و ۱۴ تیرماه سال جاری در دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز