خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان درگفتگو با ایلنا خبرداد:

کلنگ احداث خانه بهداشت روستای علوی کاشان زده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۴۶

به‌زودی کلنگ احداث خانه بهداشت روستای علوی کاشان که توسط خیر به طور صد در صد ساخته می‌شود به زمین زده می‌شود.

ایلنا: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: به‌زودی کلنگ احداث خانه بهداشت روستای علوی کاشان که توسط خیر به طور صد در صد ساخته می‌شود به زمین زده می‌شود.

سید علیرضا مروجی صبح  پنج شنبه ششم تیرماه سال جاری در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر و با تشکر از خیر ساخت این مرکز بهداشتی در روستای علوی کاشان که نخواسته نامش گفته شود، گفت: با توجه به اینکه ساختمان قبلی خانه بهداشت روستای علوی درحال تخریب بود این خیر گمنام اقدام به ساخت صد درصد مجدد این خانه بهداشت گرفت و دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز کلیه خدمات مورد نیاز در این خانه بهداشت را تامین خواهد نمود.

مروجی  از وجود خانه بهداشت در کلیه روستاهای شهرستان کاشان براساس تعرفه گسترش خبرداد و گفت: 56 روستای کاشان یا خانه بهداشت دارند و یا مکانی را برای کارهای بهداشتی روستائیان دراختیار دارند.

 وی با بیان اینکه  شهرستان کاشان  برخلاف خیلی از شهرهای کشور هیچ روستایی را دراین شهرستان کاشان نداریم که فاقد خانه بهداشت باشد،  از وجود 19 پزشک درقالب پزشک خانواده روستائیان در مراکز درمانی و بهداشتی روستاهای شهرستان کاشان خبرداد و گفت: پایگاههای اورژانس 115 در مراکز کوهنوردی و گردشگری روستاهای کاشان مانند روستاهای خنب، دره و جزه به صورت تلفنی جهت هر گونه حوداث احتمالی در دسترس قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز