خبرگزاری کار ایران

سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۹۹

«مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان البرز گفت: دراسفند ماه سال گذشته دوازده هزار و ۸۲۹ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان البرز وجود داشت که این تعداد در شهریور ماه سال جاری به یازده هزار و ۳۵۵ نفر کاهش پیدا کرده است».

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان البرز گفت: دراسفند ماه سال گذشته دوازده هزار و ۸۲۹ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در استان البرز وجود داشت که این تعداد در شهریور ماه سال جاری به یازده هزار و ۳۵۵ نفر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا «مرتضی سلامی» اظهار کرد: سیاست‌های اقتصادی دولت یازدهم در زمینه کاهش تورم و رکود اقتصادی دراین استان نیز موفقیت آمیز بوده و فضای کسب و کار را برای افراد جویای کار بهتر کرده است.

وی تصریح کرد: هزینه پرداخت شده به مقرری بگیران بیمه بیکاری طی شش ماه سال۱۳۹۳، بیش از ۵۱۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان البرز همچنین از کسب رتبه اول این اداره‌کل در بین ادارات کل تأمین اجتماعی سراسر کشور بر اساس ارزیابی سال ۱۳۹۲ خبر داد.

سلامی گفت: با تلاش مستمر و بی‌شائبه همکاران، این استان توانست در ارزیابی سال ۱۳۹۲ در بین ادارات کل تیپ ۲ موفق به کسب رتبه اول شود و در کل کشور نیز بدون در نظر گرفتن تیپ ادارات کل رتبه دوم را بدست آورد.

وی افزود: از ۷ شعبه این اداره کل ۵ شعبه موفق به کسب جایگاه‌های اول تا سوم در بین شعب سراسری کشور شدند. شعب فردیس، ۳ کرج و نظرآباد موفق به کسب رتبه اول و شعبه یک کرج رتبه دوم وشعبه ۲کرج دربین شعب سراسر کشور رتبه سوم را کسب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز