خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کار فرمایی:

کارفرمایان از وضعیت تامین اجتماعی مطلع نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۵۸۴

با وجود آنکه در یک سال گذشته شاهد تغییراتی در سازمان تامین اجتماعی بوده‌ایم اما هنوز وضعیت منابع و امکانات این سازمان برای شرکای کارفرمایی نامعلوم است / با وجود نقش کلیدی که کارگران در تامین سرمایه اولیه شستا بر عهده دارند اما تا به امروز کارگران از محل سود این شرکت‌ها هیچ استفاده‌ای نکرده‌اند.

رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کار فرمایی گفت: با وجود آنکه در یک سال گذشته شاهد تغییراتی در سازمان تامین اجتماعی بوده‌ایم اما هنوز وضعیت منابع و امکانات این سازمان برای شرکای کارفرمایی نامعلوم است.

«حسین احمدی‌زاده» با اعلام این مطلب در نشست مشترک تشکل‌های کارگری و کار فرمایی گفت: خواستار شفاف سازی در مورد وضعیت شرکت سرمایه گزاری تامین اجتماعی(شستا) شد.

وی خواستار همکاری و تعامل شرکای کارگری و مدیران سازمان تامین اجتماعی برای شفاف‌سازی در مورد تعداد دقیق و آخرین وضعیت زیر مجموعه شستا شد.

این فعال کارفرمایی با بیان اینکه شرکتهای شستا منبع مالی بسیار خوبی برای تامین هزینه‌های سازمان تامین اجتماعی است، افزود: این شرکت‌ها از اموال کارگران تاسیس یا خریداری شده‌اند.

وی گفت: با وجود نقش کلیدی که کارگران در تامین سرمایه اولیه شستا بر عهده دارند اما تا به امروز کارگران از محل سود این شرکت‌ها هیچ استفاده‌ای نکرده‌اند.

احمدی‌زاده گفت: تشکلهای کارگری همواره از کمبود نقدینگی گله‌مند هستند با این وجود مشخص نیست سرمایه‌های شستا کجا صرف می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز