خبرگزاری کار ایران

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان البرز:

هیأت امنای تأمین اجتماعی در دولت‌ احمدی‌نژاد صندلی کارگری نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۵۶۱

چکیده: «پیش از روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد و در زمانی که تامین اجتماعی به صورت هیئت مدیره اداره می‌شد، با حضور ۳ نماینده کارگری در هیئت مدیره سه جانبه گرایی به نحو مطلوبی در این سازمان رعایت می‌شد.»

رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان البرز گفت: در دو دولت احمدی‌نژاد، چه در زمانی که تامین اجتماعی به صورت هیئت مدیره اداره می‌شد و چه در زمانی که هیئت امنایی شد، نمایندگان واقعی کارگری هیچگاه اجازه نیافتند در تصمیم گیری‌های این سازمان حضور موثری داشته باشند.

«علی اصلانی»، رئیس کانون شوراهای اسلامی کار استان البرز در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کرج اظهار داشت: بالاخره پس از سال‌ها اعتراض و درخواست حضور نماینده کارگری در هیئت امناء سازمان تامین اجتماعی، با انتصاب «علی ربیعی» به عنوان وزیر کار، به خواست مغفول مانده جامعه کارگری بها داده شد.

اصلانی یادآور شد: پیش از روی کار آمدن دولت احمدی‌نژاد و در زمانی که تامین اجتماعی به صورت هیئت مدیره اداره می‌شد، با حضور ۳ نماینده کارگری در هیئت مدیره سه جانبه گرایی به نحو مطلوبی در این سازمان رعایت می‌شد.

وی ادامه داد: از آنجایی که در دولت‌های احمدی‌نژاد خسارت‌های زیادی به کشور وارد شد، جامعه کارگری هم از ترکش این خسارت‌ها، بی‌تدبیری‌ها بی‌نصیب نماند و در سطح خرد و کلان دچار مشکلات عدیده‌ای شد، که حضور نداشتن و به رسمیت نشناختن نماینده کارگری در جلسات هیئت امنا تامین اجتماعی یکی ار مصادیق بارز آن بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز