خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی در جمع خبرنگاران:

دستگیری ۱۴۶ خرده فروش مواد مخدر/ پلمپ ۲۱ باب خانه و ۲۷ واحد صنفی توزیع کننده مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۱۰۵

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری ۱۴۶ خرده فروش مواد مخدر در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی (رئیس پلیس پایتخت) در حاشیه مرحله ششم طرح ظفر که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به اینکه در اقدامی نو و ابتکاری طرح پاکسازی محله به محله تهران شروع شده است، اظهار داشت: اجرای این طرح در شوش، مولوی، هرندی و دروازه غاز شروع شد.

وی ادامه داد: در ۴۸ ساعته گذشته از ظرفیت تمامی پلیس‌های تخصصی استفاده شد و با اجرای احکام قضایی این مناطق پاکسازی شد و ۱۴۶ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۱۵۰ کیلو مواد مخدر کشف شد.۴ قاقچی عمده و بیش از ۶۰۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری شدند که از این تعداد ۲۸۰ نفر در سرقت دست داشتند؛ در این طرح ۱۶ مالخر دستگیر و ۱۲۰ اتباع بیگانه که در امر فروش و سرقت دست داشتند دستگیر شدند.

وی گفت: ۲۱ باب خانه و ۲۷ واحد صنفی که مواد مخدر توزیع می‌کردند پلمب شدند.

وی گفت: عملکرد پلیس و دستگاه قضا به تنهایی کارساز نخواهد بود و برای پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی که ۳۰۰ هزار خانواده در آنجا زندگی می‌کنند باید سازمان‌های دیگر از جمله شهرداری وارد میدان شوند؛ متاسفانه علی‌رغم قول‌های داده شده از سال گذشته تاکنون هیچ دستگاهی وارد میدان نشده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه چهار هزار معتاد متجاهر دارای بیماری خاص هستند و باید نگهداری شوند، گفت: تاکنون فقط یک مرکز راه‌اندازی شده است که ظرفیت ۴۰۰ معتاد متجاهر دارد؛ باید در حوزه نگهداری معتادان متجاهر شش تا هفت هزار نفر اضافه شود که تاکنون کاری صورت نگرفته است.

وی افزود: در این طرح ۲۰ نفر از ارادل و اوباش منطقه شوش، مولوی و هرندی با استفاده از ظرفیت پلیس امنیت دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز