خبرگزاری کار ایران

معاون امور اقتصادی استانداری تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

ادارات و بانک‌ها از فردا دایر هستند

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۶۹۳

معاون امور اقتصادی استانداری تهران از دایر بودن ادارات از فردا پنجم فروردین خبر داد.

«محمد امامی امین» معاون امور اقتصادی استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا درباره بازگشایی ادارات از فردا گفت: دولت ممنوعیتی برای حضور کارمندان در ادارات اعلام نکرده است. بنابراین از فردا ادارات و بانک ها دایر هستند.

وی ادامه داد: البته بخشی از کارمندان از قبل از تعطیلات عید دور کار شده بودند که همچنان دورکاری ادامه خواهد داشت.

وی درباره تولید مواد ضدعفونی کننده نیز گفت: کارخانجات تولید مواد ضدعفونی کننده به صورت دو الی سه شیفت در حال فعالیت هستند. 

معاون امور اقتصادی استانداری تهران خاطرنشان کرد: در بخشنامه دولت نیز آمده است آن بخش از کالاهای وارداتی که مواد اولیه مواد ضدعفونی کننده هستند، در اسرع وقت ترخیص شود و قاعدتاً اگر واحد‌های تولیدی مشکل ثبت سفارشات نداشته و اقدامات قانونی را انجام داده باشند کمتر از ۲۴ ساعت می توانند کالای خود را ترخیص کنند.

امامی امین تصریح کرد: تمامی مراکز تجاری که کالاهای غیرضرور عرضه می کنند مانند فروشگاه‌های لباس فروشی، مزون ها و آرایشگاه ها فعالیت هایشان متوقف شده است و تمامی سوپرمارکت ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای میادین میوه و تره بار، پمپ بنزین ها، سوپر گوشت ها فعالیت می کنند و این روند تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز