خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش:

بعضی از برنامه‌های آموزشی 100 هزار بار دانلود شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۳۲۳

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: بعضی از برنامه‌های آموزشی قریب به 100 هزار بار دانلود شده‌اند.

به گزارش ایلنا، علیرضا کمرئی در برنامه خبری شبکه خبر با  ارزیابی از فرایند آموزشی در ایام تعطیلی مدارس، اظهار کرد: بازخوردهایی که از سراسر کشور گرفته‌ایم و نیز سنجش میزان دانلودهای برنامه‌های آموزشی رسانه ملی نشان می‌دهد که استقبال از برنامه‌های آموزشی شبکه آموزش و شبکه چهار بسیار چشم گیر بود.

وی با بیان اینکه گرچه استفاده مستقیم از برنامه‌های آموزشی تلویزیون به سختی قابل سنجش است، گفت: میزان استفاده از این برنامه‌ها از طریق تلویبیون و دانلودها نشان از استقبال قابل توجه از این برنامه‌ها دارد و بعضی از دروس قریب به100 هزار بار دانلود شده‌اند که ممکن است این میزان بیشتر نیز شود.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با اشاره به  بارگذاری برنامه‌های آموزشی تلویزیون، اذعان کرد: بعضی از فایل‌ها در پورتال‌های آموزش و پرورش استان‌ها نیز بارگذاری می‌شوند و قابل استفاده هستند.

وی با اشاره به دعوت از معلمان و دبیران برای همکاری با برنامه‌های آموزش از راه دور، گفت: این فراخوان مربوط به معاونت آموزش ابتدایی بود که از داوطلبان به امر آموزش دعوت به همکاری کرده بود؛ اما در معاونت متوسطه وضعیت متفاوت است.

وی در ادامه اضافه کرد: در استان‌های تهران، البرز و شهرستان‌های استان تهران از سرگروه‌های درسی خواستیم دبیران برجسته هر رشته را برای این منظور به ما معرفی کنند.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در حال حاضر شایستگی‌های فنی در 5 رشته آموزش داده می‌شود و به زودی بقیه رشته‌ها نیز به برنامه‌های آموزشی اضافه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، کمرئی در پایان خطاب به خانواده‌های دانش‌آموزان، گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم چنانچه تا امروز به فرزندان‌شان برای استفاده از برنامه‌های آموزشی تلویزیون کمک نکرده‌اند، آنها را پای تلویزیون بنشانند تا با جریان آموزش همراه شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز