خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

برخورد قطار و لوکوموتیو در پایانه فتح‌آباد/ لزومی به رسانه‌ای شدن تمام اتفاقات درون‌سازمانی وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۸۳۶

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درباره برخورد یک قطار با لوکوموتیو دیزل در پایانه فتح‌آباد گفت: خسارت آن‌چنانی وارد نشده و مسئله تا فردا رفع و قطار وارد خط خواهد شد.

فرنوش نوبخت (مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه)‌در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تایید خبر برخورد یک قطار مترو با لوکوموتیو دیزل در پایانه فتح آباد گفت: کمیسیون سانحه باید آن را بررسی کند تا دلیل وقوع آن مشخص شود.

وی افزود: در پایانه عملیات مختلفی از جمله عملیات کوپلر و کشش قطار اتفاق می‌افتد و در این عملیات کوپلرها باید هم جهت باشند که ممکن است این گونه نبوده باشد و این قبیل اتفاقات موضوع عجیب و پیچیده‌ای نیست.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در ادامه با بیان اینکه لزومی به رسانه‌ای شدن تمام اتفاقات درون‌سازمانی وجود ندارد، گفت: اخلاق  کاری حکم می‌کند، مواردی را به سمع و نظر عموم مردم رسانده شود  که مفید حال آنها باشد. نباید موارد جزئی از سوی یکی از کارکنان به بیرون انتشار یابد و منعکس شود.

نوبخت گفت: مساله خاصی نبوده که بازتاب رسانه‌ای داشته باشد و در عملیات اجرایی چنین اتفاقاتی می‌افتد.

وی درباره خسارت قطار مذکور گفت: خسارت آنچنانی وارد نشده و خسارات تا فردا رفع و قطار وارد خط خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز