خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد خبر داد:

ابلاغ بخشنامه معافیت مالیاتی برای فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان

asdasd
کد خبر : ۵۸۵۰۳۶

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه از حمایت‌های دانشگاه آزاد اسلامی از اساتید و کارکنان ایثارگر خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به ابلاغ بخشنامه معافیت مالیاتی برای فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان گفت: هدف از این بخشنامه، اجرای صحیح قوانین و مقررات موجود درخصوص اعضای هیات علمی و کارکنان شاهد و ایثارگر شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی است و برای اجرایی شدن کامل قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران نشست های متعددی با حوزه های مختلف آموزش و اداری و مالی دانشگاه صورت گرفته است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر اینکه سعی شده تمامی حمایت های لازم برای اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر در دانشگاه صورت گیرد، گفت: درخصوص بکارگیری اساتید بازنشسته ایثارگر آیین نامه ای مطابق قانون جامع خدمات رسانی ایثارگران طراحی شده که در آینده نزدیک به همه واحدها ابلاغ می شود.

وی افزود : اخیرا جهت حمایت از اساتید و کارکنان شاهد و ایثارگر با همکاری اداره کل امور مالی سازمان مرکزی دانشگاه، بخشنامه ای با عنوان معافیت مالیاتی برای فرزندان شاهد، جانبازان، آزادگان و رزمندگان بالای ۱۲ ماه حضور در جبهه تهیه و ابلاغ شده و موضوع بیمه ۷% آنان نیز در حال پیگیری جدی است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: اساتید شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی می توانند برای پیگیری امور خود به دفاتر ستادهای شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز