خبرگزاری کار ایران

۳ کشته و یک زخمی در تصادف محور سلماس-خوی

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۹۶۹

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشکده علوم پزشکی خوی از کشته و زخمی شدن ۴ نفر در محور سلماس-خوی خبر داد.

به گزارش ایلنا سعید اسدپور در این خصوص گفت: ساعت ۱۸:۳۲ شامگاه امروز پیرو اعلام یک مورد تصادف جاده ای تریلی کشنده با سواری پراید در ۲۰ کیلومتری محور سلماس خوی گردنه قره تپه، نیروهای فوریت‌های پزشکی و هلال‌احمر و آتش‌نشانی سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: این تصادف متاسفانه ۳ فوتی و یک مصدوم داشت و با توجه به شدت حادثه و پس از انجام عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر و اتش نشانی، فرد مصدوم توسط اکیپ فوریت‌های پزشکی به بیمارستان. عمر بنی هاشم خوی اعزام شد.

رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی خوی همچنین خاطر نشان کرد: روز گذشته نیز تصادف شدیدی بین سواری پیکان وانت و کامیون باری در همین محدوده از محور سلماس خوی به وقوع پیوسته بود که متاسفانه دو فوتی در پی داشت.

اسدپور تاکید کرد: با توجه بارش های جوی اخیر و کوهستانی و خطرناک بودن محورهای مواصلاتی از رانندگان تقاضا داریم از سفرهای غیرضرور خودداری کرده و در صورت مسافرت حتما قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و بستن کمربند ایمنی را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز