خبرگزاری کار ایران

نقش تاثیرگذار پلیس‌های افتخاری در برقراری نظم و تامین امنیت جامعه

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۱۹۱

جانشین فرمانده یگان ویژه استان آذربایجان شرقی گفت: پلیس های افتخاری در برقراری نظم و تامین امنیت جامعه نقش اثر گذار و بی بدیلی دارند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جواد قلی پور" در دیدار و دلجویی از پلیس افتخاری آسیب دیده در ماموریت اخیر فوتبال تراکتورسازی و استقلال تهران، از اعضای پلیس افتخاری به عنوان بسیج نیروی انتظامی نام برد و اظهارداشت: امنیت لازمه زندگی اجتماعی است، تلاش و مشارکت اعضای پلیس افتخاری به عنوان بسیج ناجا ضامن پایداری و ماندگاری امنیت اجتماعی است که در اکثریت ماموریت ها به بهترین وجه به وظایف خود عمل کرده وگره گشا بودند.

وی ادامه داد: همکاری اعضای پلیس افتخاری در انجام بسیاری از ماموریت های پلیس گره گشا بوده است؛ خدمتی که برای رضای خدا و بدون هیچ چشم داشتی انجام می شود، خدمتی اخلاقی است که پلیس های افتخاری در کنار کارکنان یگان ویژه با روحیه از جان گذشتگی و مثال زدنی خود سرآمد این اعمال اخلاقی هستند.

جانشین فرمانده یگان ویژه استان آذربایجان شرقی در خاتمه با قدردانی از ایثار و تلاش این همکار پلیس افتخاری در ماموریت مسابقه فوتبال اخیر، عنصر معنوی را پیش نیاز موفقیت در کارها و ماموریت ها عنوان و بیان کرد: ایثار، سرلوحه کار و خدمت در یگان های ویژه است، تلاش و مجاهدت در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان از افتخارات پلیس است و کسب رضایت حق تعالی در سایه خدمت به خلق خدا و حرکت در مسیر الهی و توجه به رهنمودهای ولایت فقیه، روشنگر راه و کلید کسب موفقیت در عرصه های مختلف زندگی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز